شناسهٔ خبر: 18564477 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

از فردا منتظر نسخه اینترنتی روزنامه ایران باشید

خبرگزاری میزان- روزنامه ایران از پنجم تا دهم فروردین ماه 96 به‌ صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محمد فاضلی، مدیرمسئول روزنامه ایران گفت: به‌دلیل وضعیت سیاسی و حساس اطلاعات در شرایط امروز ایران و جهان، روزنامه ایران در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور رصد و انتشار تحولات، منتشر می شود.

فاضلی تصریح کرد: خبرنگاران روزنامه ایران بر این باورند که این روزنامه متعلق به همه مردم ایران است لذا خود را موظف می‌دانند در تمام لحظات در کنار آنها و پاسخگوی نیاز آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم باشند.
 
فاضلی اضافه کرد: به‌دلیل تعطیلی ساز و کارهایی که روزنامه را به دست مردم می‌رساند از فناوری مدد جسته و روزنامه از پنجم تا دهم فروردین حداقل در چهار و حداکثر در شش صفحه به صورت اینترنتی منتشر می‌شود و مخاطبان «ایران» می‌توانند بامراجعه به نشانی www.iran-newspaper.com نسخه اینترنتی «ایران» را مطالعه کنند.
 
وی تأکید کرد: در صورتی که در ایام دیگر تعطیلات نوروزی تحول مهمی در ایران و جهان رخ بدهد قطعاً به‌صورت فوق‌العاده روزنامه ایران اقدام به انتشار نسخه اینترنتی خواهد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطبان روزنامه ایران در این ایام می‌توانند خبرنگار افتخاری این روزنامه باشند و اخبار دریافتی خود را برای انتشار به نشانی www.iran-newspaper.com ارسال کنند.
 
 
منبع: ایران آنلاین
 
انتهای پیام/
 
 

نظر شما