شناسهٔ خبر: 18562444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بائوسا: آرژانتین به مسی وابسته نیست

با اینکه آلبی‌سلسته یکی دیگر از پیروزی‌هایش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را به لطف گلزنی مسی کسب کرد، سرمربی‌ این تیم بحث وابستگی آرژانتینی‌ها به کاپیتان‌شان را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري دانشجو؛ تیم ملی آرژانتین بامداد امروز (جمعه) در سیزدهمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در آمریکای جنوبی، میهمانش شیلی را با تک گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، شکست داد. این پنجاه‌وهشتمین گل مسی برای تیم ملی آرژانتین بود که به این تیم برای صعود به رده سوم جدول کمک کرد تا بار دیگر بحث وابستگی آلبی‌سلسته به ستاره بارسلونا مطرح شود. سرمربی تیم ملی آرژانتین اما با این موضوع موافق نیست.

 

ادگاردو بائوسا پس از بازی به خبرنگاران گفت: من فکر نمی‌کنم که تیم‌مان به مسی وابسته باشد. به نظر من او بازی خوبی انجام داد. قطعاً تیم ما هم اگر زمان تمرین کردن داشته باشد، پیشرفت می‌کند.

 

بائوسا افزود: خیلی خوشحالم که بازی را همان‌طور که تصور می‌کردیم بردیم. به نظر من، آرژانتین بازی بسیار خوبی انجام داد که به وسیله آن توانست حریفی قوی مانند شیلی را مهار کند. ما در زمینه تلاش برای پس گرفتن توپ از حریف ضعف‌هایی داشتیم و در 15 دقیقه پایانی نمی‌توانستیم به خوبی حفظ توپ کنیم. در نهایت اما توانستیم حریفی بزرگ را شکست دهیم. به نظر من عملکرد آرژانتین در این مسابقه بد نبود.

نظر شما