شناسهٔ خبر: 18557904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

با دستور وزیر کار، مشکل قهرمان پارالمپیک کشور حل شد

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: به‌ دنبال انعکاس مشکلات "سجاد نیک‌پرست" قهرمان پارالمپیک کشور در فضای مجازی و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستور پی‌گیری وضعیت این ورزشکار را صادر کرد‌.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایرنا، به دنبال انتشار اخباری درباره دستفروشی یکی از ورزشکاران پارالمپیکی در استان بوشهر ، روزبه کردونی مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه فرماندار شهرستان گناوه در بازار گناوه حضور یافته و در محل دست‌ فروشی، از نزدیک با این ورزشکار دیدار کرده و پس از گفت‌وگو و آگاهی از مشکلات نیک‌پرست ، قول مساعد داده شد در اولین ماه سال مشکلات این قهرمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی حل شود.

یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این زمینه گفت: باید ورزشکاران را به شکلی حمایت کنیم که فارغ از مشکلات بتوانند تمرینات خود را انجام دهند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سجاد نیک‌پرست هم ضمن قدردانی از حمایت فوری ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز انرژی بسیار خوبی گرفتم و باید به شکلی تمرین کنم که این محبت با قهرمانی جبران شود.

نیک‌ پرست از مجموعه مدیران دولت در استان که پی گیر مشکلاتش بودند نیز قدردانی کرد.

نظر شما