شناسهٔ خبر: 18557896 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو عنوان شد

آغاز ساخت خوابگاه جدید دانشگاه امیرکبیر با هزینه ۸ میلیارد تومانی

مدیرکل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: برای افزایش ظرفیت خوابگاه در سال ۹۶ توانستیم زمینی را که کاربری دیگری داشت با کمک خیرین تبدیل به خوابگاه کنیم؛ که با اختصاص بودجه ۸ میلیارد تومانی، عملیات ساخت آن از ابتدای سال آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

یوسفی خواه، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد کمبود ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: در حال حاضر ۴۵۰۰ دانشجو ساکن خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر هستند و هنوز به اندازه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر کمبود ظرفیت داریم و مجبوریم با اضافه کردن ظرفیت‌ها، این کمبودها را جبران کنیم.

 

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: در سال ۹۶ برای افزایش ظرفیت خوابگاه زمینی را که کاربری دیگری در دانشگاه داشت، در اختیار گرفتیم که با کمک خیرین، تبدیل به خوابگاه خواهد شد. پیگیری ها صورت گرفته و از ابتدای سال ۹۶ با اختصاص بودجه ۸ میلیارد تومان، ساخت آن آغاز خواهد شد.


یوسفی خواه اضافه کرد: همچنین قرار است یک خوابگاه استیجاری بخش خصوصی با ظرفیت ۱۲۰ نفر به مجموعه خوابگاهی اضافه شود.

 

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: با وجود فقر فضای فیزیکی شدیدی که در دانشگاه امیرکبیر داریم و قیمت بسیار بالای زمین در مرکز شهر، اما توانستیم با تلاش و نگاه ویژه مدیریت دانشگاه در حوزه دانشجویی و با کمک سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه، اتفاقات خوبی را در دانشگاه رقم بزنیم. همچنین توانستیم از پتانسیل خیرین به خوبی استفاده کنیم و خوابگاه ها را تجهیز کنیم.

 

 

نظر شما