شناسهٔ خبر: 18557813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجراجویی ماجر و دوستان، این بار در کویر یزد

جام باشگاه‌های بین المللی اوراسیا در رشته‌ی فوتبال ساحلی از هفتم تا نهم فروردین با حضور تیم‌های لوکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا و اسپورتینگ پرتغال در یزد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار   گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  از  یزد ؛ فوتبال همواره به باشگاه اسپورتینگ پرتغال مدیون است؛ چراکه اگر این تیم ١١٠ ساله نبود چهره هایی، چون اوسیانا کروز، کریستیانو رونالدو و... به مستطیل سبز تقدیم نمی شدند. 

اما همین قضیه در مستطیل خاکی فوتبال ساحلی هم صادق است؛ معرفی چهره هایی نظیر ریکاردینیو و ماجر توسط تیم نخست شهر لیسبون که شاید رشد و محبوبیت فوتبال ساحلی جهان به خاطر ساق‌های این بازیکنان است.

این تیم که در سال ٢٠١٠ دوباره به عرصه ساحلی بازگشت ید طولایی در حضور موفق در تورنمنت‌های ملی و بین المللی دارد.

این تیم هرچند تابستان‌ها در رقابت با تیم براگا در مسابقات لیگ فوتبال ساحلی پرتغال معمولا قافیه را واگذار میکند (بجز سال ٢٠١٠ و ٢٠١٦ که قهرمان شدند) اما، در ادامه سال را به خوبی پی میگیرد و در تورنومنت‌های کوچک و بزرگی که شرکت می کند غالبا با دستی پر به لیسبون بازمی گردند. 

ولی این بار حکایت متفاوت رقم می خورد و یاران ماجر از جام اوراسیای ٢٠١٧ فقط قهرمانی می‌خواهند؛ چراکه می‌خواهند به گذشتگانشان فخر بفروشند.

 فتح نافرجام ایران توسط اجدادشان حداقل فتح یزد در قلب ایران آن هم برای لحظاتی فخر فروشی هم دارد!

برنامه‌ی بازیهای اسپورتینگ لیسبون در مسابقات اوراسیا ٢٠١٧ به شرح زیر است.

دوشنبه ٧ فروردین-ساعت ١٨: ٣٠
اسپورتینگ پرتغال-لوکوموتیو روسیه

سه شنبه ٨ فروردین-ساعت ١٨: ٣٠
اسپورتینگ پرتغال-لوانته اسپانیا

چهارشنبه ٩ فروردین-ساعت ١٨: ٣٠
گلساپوش ایران-اسپورتینگ پرتغال

انتهای پیام/ص

نظر شما