شناسهٔ خبر: 18557716 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئو پروژکتور هومشند و لمسی +فیلم

ویدئو پروژکتوری بسیار کوچک و هوشمند که هر سطح صافی را به صفحه ای لمسی تبدیل میکند موضوع امروز جذابترین نوآوری امروز است.

صاحب‌خبر -
ویدئو پروژکتور هومشند و لمسی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسلماً اکثر کاربران با ویدئو پروژکتورها آشنا هستند، دستگاه‌هایی که روی میزی قرار می‌گیرند و یا عموماً از سقف توسط پایه‌ای فلزی آویزان میشوند. برخی دیگر هم دارای پایه‌های هوشمند هستند که در زمان نیاز از محفظه‌ای خارج و در نقطه لازم قرار می‌گیرند.
 
این ویدئو پروژکتورها برای مثال تصاویر  رایانه ما را به وسیله تابش نور به یک سطح صاف معمولاً سفید یا پرده‌های مخصوص آن  در ابعاد بزرگ‌تری به نمایش می‌گذارند، هرچقدر هم بخواهد این دستگاه مدرن‌تر و کوچک‌تر بشود گران‌تر هم خواهد شد.
 
عملکرد همه ویدئو پروژکتورهای معمولی این است  تنها تصویر را در ابعاد بزرگ‌تر ارائه کند.
 
اما یک شرکت فعال در عرصه فناوری ویدئو پروژکتور کوچک و قابل حملی تولید کرده است که هر سطح صافی را به یک صفحه لمسی تبدیل می‌کند.
 
این بدان معناست که اگر کسی در حال ارائه توضیحاتی با ویدئو پروژکتور  است، دیگر نیاز نیست کنار رایانه خود بماند تا کنترل تصویر ارائه‌شده را در اختیار داشته باشد؛ بلکه میتوان به‌وسیله قلم هوشمند همراه این ویدئو پروژکتور در کنار تصویر بزرگ شده همانند یک صفحه‌نمایش بزرگ لمسی  با آن کار کند.
 
ویدئو پروژکتور هومشند و لمسی +فیلم
 
این ویدئو پروژکتور امکان اتصال وای فای به گوشی‌های هوشمند  و رایانه را دارد و از سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، مکینتاش و Ios پشتیبانی می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این نوآوری جدید ویدئو کوتاه زیر را مشاهده کنید.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما