شناسهٔ خبر: 18557712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با دستور وزیر کار، مشکل قهرمان پارالمپیک کشور حل شد

به‌ دنبال انعکاس مشکلات 'سجاد نیک‌پرست' قهرمان پارالمپیک کشور در فضای مجازی و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستور پی‌گیری وضعیت این ورزشکار را صادر کرد‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتشار اخباری درباره دستفروشی یکی از ورزشکاران پارالمپیکی در استان بوشهر ، 'روزبه کردونی' مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 'یونس خسروانی' مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه فرماندار شهرستان گناوه در بازار گناوه حضور یافته و در محل دست‌ فروشی، از نزدیک با این ورزشکار دیدار کرده و پس از گفت‌وگو و آگاهی از مشکلات نیک‌پرست ، قول مساعد داده شد در اولین ماه سال مشکلات این قهرمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی حل شود.

 

'یونس خسروانی' مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این زمینه گفت: باید ورزشکاران را به شکلی حمایت کنیم که فارغ از مشکلات بتوانند تمرینات خود را انجام دهند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

 

'سجاد نیک‌پرست' هم ضمن قدردانی از حمایت فوری ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز انرژی بسیار خوبی گرفتم و باید به شکلی تمرین کنم که این محبت با قهرمانی جبران شود.

 

'نیک‌ پرست' از مجموعه مدیران دولت در استان که پی گیر مشکلاتش بودند نیز قدردانی کرد.

 

منبع:ایرنا

نظر شما