شناسهٔ خبر: 18557391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پورعلی گنجی: حاشیه سازی قطری ها طبیعی بود/ برای موفقیت تیم ملی سرم را می دهم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همان گونه که برای موفقیت السد تلاش می کنم برای تیم ملی هم سرم را می دهم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی  پورعلی‌گنجی درباره برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما بیشتر از این خوشحالم که تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه حریف، از تیم ملی ایران حمایت کردند. خوشبختانه توانستیم عیدی خوبی به مردم ایران بدهیم.
 
وی در مورد شکست سایر مدعیان هم گروه ایران بیان کرد: به تیم‌های دیگر کاری نداریم چرا که کی‌روش تیمی ساخته است که در آن تمام بازیکنان جوانن و باانگیزه هستند. به فکر بازی و پیروزی تیم خودمان هستیم اما خدا را شکر می کنم که رقیبان ما امروز شکست خوردند تا راه‌ تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی هموار شود. اگر چین را ببریم راه‌مان هموارتر هم می‌شود.
 
پورعلی گنجی درمورد حاشیه سازی قطری ها تصریح کرد: تنها شانس قطر برای صعود به جام جهانی، پیروزی در تمام بازی های دور برگشت بود و به همین دلیل حاشیه‌سازی آن ها پس از شکست، طبیعی است. البته تنها راهی هم که می‌توانستیم جواب تیم حریف را بدهیم، این بود که مقابل آن ها پیروز شویم.
 
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این که آیا درخشش وی در این بازی و آن هم در ورزشگاه السد، تاثیری در ادامه حضورش در این تیم دارد یا خیر گفت: جاسم بن حمد بهترین ورزشگاه قطر است. زمانی که السد مقابل استقلال بازی داشت، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار گرفتم. برای تیم ملی کشورم هم سرم را می‌دهم.
 
انتهای پیام/

نظر شما