شناسهٔ خبر: 18557183 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دختر دانشجو جواب توهین پسر جوان را با چاقو داد

دختر 22 ساله به جرم حمله وحشیانه‌اش با چاقو به جوان 22 ساله‌ای به 2 سال زندان محکوم شده بود پس آزادی مشروط بار دیگر به این جوان حمله کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، پلیس، این دختر جوان به نام «شادیا عمر» با چاقو به «جاستین لوید» برای دومین بار حمله کرده و ضربه خطرناکی به او زده بود، بازداشت کرد. در حمله قبلی او با چاقو به ناحیه چشم چپ شاکی ضربه وارد آورده و مجروحش کرده بود.

پلیس می‌گوید خوشبختانه در حمله دوم جوان زخم شدیدی برنداشته است.

قاضی لیندزی کوشنر می‌گوید: حمله اول بسیار بی‌رحمانه صورت گرفته بود و این دختر از توجه دادگاه به خودش سو استفاده کرده و دست به حمله دوم زده است.

در حمله اول این دو بر سر سوار شدن به تاکسی با یکدیگر جر و بحث کرده و با هم درگیر شده بودند که دختر دانشجو ناگهان با چاقو به جان پسر جوان افتاده و او را مجروح کرده است.

در این حادثه اول جوان مصدوم دچار مشکلات بینایی شده و تحت درمان پزشکان قرار گرفته به همین خاطر مجبور شده کارش را ترک کند.

لوید پس از حمله دوم می‌گوید: بسیار خوش‌شانس هستم که بینایی‌ام را در این حمله اول از دست نداده‌ام. دختر دانشجو بسیار سریع عمل کرده بود و من نتوانستم بموقع از خود دفاع کنم اما با این وجود هنوز تامین جانی ندارم.

دختر داشجو پس از دستگیری در حمله دوم گفت ؛ این جوان در درگیری اول به من حرفهای زشتی زده است و باید بداند که نمی تواند به جنس مخالف خود در هر درگیری و مراودات اجتماعی توهین کند.

قرار است این دختر بار دیگر محاکمه شود.

نظر شما