شناسهٔ خبر: 18555449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شاندرمن:

نامزدها از صرف هزینه های هنگفت و شیوه‌های نادرست پرهیز کنند

عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن گفت: بنا به دلایل ادامه تحصیل، مسایل شغلی دانشگاهی و کارشناسی و برنامه های شخصی قصد ثبت نام در انتخابات شورای شهر دوره پنجم را ندارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز، بیژن شعبانی عضو فعلی شورای شهر شاندرمن با ارسال متنی به این پایگاه خبری از عدم ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شاندرمن به علت اشتغالات علمی و شخصی خبر داد.

شعبانی که در دوره های دوم، سوم و چهارم شورای شهر شاندرمن منتخب مردم بود، در حال حاضر ضمن تدریس در دانشگاه، در مقطع دکتری مهندسی مکانیک مشغول به تحصیل است.

متن ارسالی عضو شورای شهر شاندرمن به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ز دلم نمی گریزد  رخ  چون مه تو یارا          نه ز قلب من برونی نه  ز دیده  آشنا را

نروی ز دل که مشکل برود ز خاطراتم                که ز مکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

مردم شریف و بزرگ و با فرهنگ شاندرمن از اینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی چندین سال  متوالی را درکسوت خدمت به جامعه ی اسلامی و شما مردم شریف و قدر شناس شاندرمن بعنوان خادم شما در دوره های  دوم و سوم و چهارم  شورای اسلامی شهر شاندرمن بودم هیچ گاه خاطره ی حمایت‌های همه جانبه و بی وقفه ‌ی شما از این فرزند کوچک خودتان در ابعاد مختلف  از یاد رفتنی نیست و همواره صفا و صداقت و فتوت شما مستدام بوده و افتخارم فرزندی یک مردمی نجیب و اندیشمند بوده که در درایت و فهم مسایل سیاسی و اجتماعی سرآمد هستند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو و عید نوروز 1396 به اطلاع شما مردم شریف و بزرگوار شاندرمن می‌رساند که بنا بدلایل ادامه تحصیل و مسایل شغلی دانشگاهی و کارشناسی و برنامه های شخصی قصد ثبت نام در انتخابات شورای شهر دوره پنجم را ندارم.

با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما مردم عزیز، همشهریان شاندرمن، سروران، دوستان، آشنایان، و بستگان ارجمندی که همواره اینجانب را حمایت نموده و با  پشتیبانی از اینجانب موجبات حضور و عرضه خدمات هرچند ناچیز در شهر شاندرمن را فراهم نمودید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم. امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

امیدوارم که در آینده نیز از برکت حضور  پر شور و شرکت شما در انتخابات، موجبات استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از نثار خون‌های پاک شهیدان و جانبازان و رزمندگان و نیز زحمات شما مردم عزیز در طول این سالیان متمادی می‌باشد فراهم گردد.

ذکر چند نکته را ضروری می‌دانم:

  1. اینجانب به هیچ وجه از هیچ کاندیدایی حمایت ندارم. حمایت دوستان و اقوام و نزدیکان بنده به هیچ عنوان تلقی حمایت اینجانب از شخص خاصی نگردد و بنده با حضور در پای صندوق رای به افراد مد نظر خودم رای خواهم داد آن‌هم رای مخفیانه بوده و هرکسی که مورد اقبال مردم قرار گیرد و بعنوان عضو شورا برگزیده گردد قطعا مورد احترام اینجانب خواهد بود.
  2. همه ی عزیزان کاندیدا را دعوت به رعایت اخلاق و موازین شرع و قانون می‌نمایم و در این راستا در مسیر رقابت انتخاباتی هنجارهای جامعه مد نظر قرار گرفته و رویه‌های غلط و شیوه‌های نادرست کنار گذاشته شده در یک مسیر درست نسبت به ارائه برنامه‌ها و هدف‌های خودشان مبادرت نمایند. صرف هزینه های هنگفت و نیز راه اندازی و بردن جمعیت در مراسم ترحیم و استفاده از شیوه‌های نادرست دیگر قطعا از چشمان تیزبین مردم مخفی نخواهد ماند
  3. یک توصیه به مردم شریف شاندرمن؛ مواظب جوانان عزیز و دوست داشتنی خودشان باشند تا در رقابت‌های آتی مورد سوءاستفاده قرار نگرفته و بعنوان ابزار و سپر در تنش‌های احتمالی قرار نگیرند و یادآوری می‌گردد که از بین همین افراد که کاندیدا هستند 5 نفر برگزیده شده و در نهایت یک نفر را شهردار انتخاب می‌کنند و قرار نیست معجزه قرن در شهر ما اتفاق بیفتد و تغییرات عجیب و غریب صورت بگیرد. همه‌ی دوستان زمینی هستند و اهل شاندرمن و همه آشنا هستند و توانمندی تک تک افراد مشخص هست. بنابراین حفظ آرامش لازم بوده و در یک فضای احترام آمیز و بدور از کینه ورزی و ایجاد تنش مردم بتوانند دست به یک انتخاب صحیح بزنند

 

در پایان آرزومندم که یک اتفاق مبارک با انتخاب صحیحی که هم در عرصه شوراها و هم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری صورت می‌گیرد بیفتد و اگر در طول خدمت خودم در شورای شهر شاندرمن خواسته یا ناخواسته موجب رنجش خاطر و خسران کسی شده باشم خواستار بخشش و عنایت می‌باشم.

سلامتی و کامیابی تک تک مردم شریف شاندرمن و توسعه روز افزون همه جانبه بخش و شهر شاندرمن آرزوی قلبی اینجانب می‌باشد. هرکجا باشم خادمی کوچک برای تک تک شما خواهم بود.

من چه در پای ریزم که خورای تو بود جان را نتوان گفت که مقداری هست

جانم فدای مردمان زادگاهم شاندرمن

کوچک  و خاک پای شما  بیژن شعبانی چاله سرایی

 

انتهای پیام /

نظر شما