شناسهٔ خبر: 18554274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت نام 1200 داوطلب شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ساعت 9صبح امروز( سوم فروردین) 1200نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

صاحب‌خبر -

فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: 849 نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و  354 نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی بیان کرد: از مجموع داوطلبان روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد 806 نفر مرد و 43 نفر زن بوده و از مجموع داوطلبان مناطق شهری این استان نیز 324 نفر مرد و 30 نفر زن هستند. 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 73 داوطلب خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند. 

محمدی تصریح کرد: روستای مهریان با 14داوطلب در حوزه روستایی و شهر یاسوج با 95نفر در حوزه شهری بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید داوطلبان نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس 10+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

محمدی تاکید کرد: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی دو انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود. 

وی گفت: در دو انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود. 

 نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال گذشته همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.


انتهای پیام

نظر شما