شناسهٔ خبر: 18553738 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قدردانی رییس ستاد مرکزی راهیان نور از رئیس رسانه ملی

سردار بهمن کارگر از رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور قدردانی کرد. مدیر شبکه سوم سیما روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد. بازیگر معروف سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی گفت: من به دلیل بیماری دیابت انسولین تزریق می‌کردم و عده‌ای شایعه کردند عمواکبر هروئینی شده است. آنا نعمتی، در 18 سالگی با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را به طور جدی آغاز کرد و بعد در نقش های مختلفی ظاهر شد. او در طول سال های فعالیت اش در عرصه بازیگری در سه سریال هم بازی کرد که مجموعه «مسافر» با حضور او با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد و نام او را بر سر زبان ها انداخت. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. همزمان با سفر رییس جمهور به استان کردستان 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در نقاط مختلف این استان به بهره برداری رسید. رسانه ملی طبق سنت دیرینه هر سال برنامه های متنوعی ویژه سال تحویل تولید و پخش می کند و امسال هم‌ این اتفاق افتاد، اما شبکه یک امسال با خلاقیت و نوآوری به دنبال ارائه یک الگوی صحیح بود، به همین دلیل تلاش کرد بدون اینکه از سلبریتی ها دعوت کند یک برنامه متفاوت را برای مخاطبان شبکه یک آماده کند. وقتی سر صحنه مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» حاضر شدم، با توجه به این‌که لوکیشن خیابانی بود؛ به دعوت پوریا پورسرخ که در این سریال نوروزی نقش حمید، شاگرد طلافروش را بازی می‌کند، برای گفت‌وگو به یک رستوران کوچک رفتیم. سریال «مرز خوشبختی» از مجموعه‌های نوروزی در حال پخش از رسانه ملی در تعطیلات نوروز است، سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام که دغدغه‌های جدی دارد. علی انصاریان در فیلم سینمایی «فقط صدا می ماند» نقش یک روحانی را ایفا می کند. این شب‌ها یکی از مجموعه‌های پربیننده نوروزی تلویزیون سریال «علی البدل» ساخته سیروس مقدم است که هر شب حدود ساعت 21 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. علی عبدالمالکی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز به همراه سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون امشب به برنامه بوی عیدی می آیند. مرد هزار چهره سینمای ایران به برنامه کارگردان مرد هزار چهره آمد ، اکبر عبدی بازیگر سینما در برنامه دورهمی مهران مدیر

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سردار بهمن کارگر در نامه ای از دکتر علی‌ عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور در شبکه ای رادیویی و تلویزیون قدردانی کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

عید نوروز و سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را به جنابعالی و همکاران مخلص و زحمتکش شما در رسانه ملی تبریک عرض می کنم. لازم می دانم از تلاش های چشمگیر عزیزان سازمان صدا و سیما در حوزه‌های سیما، صدا، خبر، استانها، مرکز بسیج و سایر بخش‌ها که نقش بی‌بدیلی در اعتلای کمی و کیفی حرکت عظیم راهیان نور این سنت حسنه و فناوری نوین استخراج گنج عظیم دفاع مقدس دارند، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم.

تلاشگران رسانه ملی در سال جدید و ایام اوج حضور کاروان ها و مردم بزرگوار ایران در راهیان نور با حضور اثرگذار توانستند در پیروی از فرامین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی ) موفق باشند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور - سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

*شبکه های رادیو و تلویزیون، در برنامه ریزی های خود برای سال نو ، چندین قسمت را در جدول پخش نوروزی ، به ویژه برنامه های راهیان نور اختصاص داده اند و حال و هوای این سفرهای نوروزی به مناطق باقی مانده از دفاع مقدس را برای مخاطبانشان تشریح می کنند.

شبکه های یک تا پنج روزانه 100 دقیقه برنامه با موضوع راهیان نور پخش می کنند.

رادیو نیز علاوه بر راه اندازی شبکه 24 ساعته رادیو بهاران که تا 15 فروردین ماه پخش خواهد داشت، از دیگر شبکه ها ویژه برنامه هایی در رابطه با این موضوع، در نوروز 96 پخش می کند.

ارتباط زنده برخی از شبکه ها با گروه های تصویر برداری و خبری مراکز صدا و سیما در مرزهای غربی و جنوبی کشور از جمله این اقدامات است.

پخش مستند های مربوط به سفرهای نوروزی راهیان نور هم از جمله تولیدات رسانه ملی برای انعکاس این سفرهاست.

نظر شما