شناسهٔ خبر: 18549779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه مطرح کرد:

افزایش نگران کننده سوانح رانندگی درکرمانشاه/رشد تصادف فوتی

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نگران کننده تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان افزود: در ایام تعطیلات نوروز با افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی مواجه بودیم.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مهر، آمار وقوع تصادفات رانندگی استان کرمانشاه در ایام نوروز را نگران کننده دانست و اظهار داشت: متأسفانه آمارها حکایت از افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان افزود: توصیه اکید ما به رانندگان توجه به هشدارهای پلیس و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز است.

سرهنگ شیری با تأکید بر لزوم توجه به رعایت فاصله طولی مناسب و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه تا دوم فروردین چهار فقره تصادف منجر به فوت با چهار فوتی داشتیم.

وی با اشاره به وقوع ۲۷ فقره تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ابتدای طرح نوروزی گفت: این تعداد سانحه رانندگی با بیش از ۵۰ مجروح در جاده های استان همراه بوده است.

سرهنگ شیری از افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲۷ درصدی تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: ۵۰ درصد علت تصادفات ناشی از عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

نظر شما