شناسهٔ خبر: 18549703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علیرضا فغانی در گفتگو با برنا:

داوران ایرانی می توانند در همه عرصه ها افتخارآفرینی کنند/ خوشحالم در معتبرترین رویداد ورزشی قضاوت کردم

داور بین المللی کشور گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که در این دولت انجام می‌شود در آینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درخصوص موفقیت‌های داوری که در سال 95 به دست آمد صحبت کرد.

فغانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به عملکرد داوران در سالی که گذشت اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که انجام شد از سوی کمیته داوران و همچنین دپارتمان داوری داوران جوان خوبی در لیگ امسال سوت زدند و نشان دادند که استعدادهای خوبی نیز در بخش داوری در کشور وجود دارد و اگر به آنها بها داده شود می‌توانند در همه عرصه‌ها افتخار آفرینی کنند. با همه اشتباهاتی که در لیگ از سوی داوران گاها پیش آمد ولی در مجموع عملکرد داوران قابل قبول بود و می‌توان به آینده داوران امیدوار بود.

داور بین‌المللی کشورمان همچنین درخصوص قضاوتش در فینال رقابت‌های المپیک ریو گفت: این افتخاری بود که برای جامعه داوری ایران به دست آمد و افتخارش نصیب من شد و خیلی خوشحالم که در معتبرترین رویداد ورزشی جهان توانستم قضاوت کنم. امیدوارم این اتفاق برای دیگر داوران ما نیز پیش آید و شاهد این باشیم که داوران خوب ما در مهم‌ترین عرصه‌های ورزشی بتوانند قضاوت کنند.

وی همچنین درخصوص مراسم تجلیلی که در اواخر سال 95 از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و او نیز در این مراسم حضور داشت خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر کنم از دولت تدبیر و امید که این مراسم را برگزار کرد و قطعا برگزاری اینچنین مراسمی باعث خواهد شد که انگیزه برای قهرمانان و کسانی که در عرصه ورزش زحمت می‌کشند بیشتر شود. همانطور که قبلا نیز گفتم امیدوارم در کنار تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران مربیان و داوران زیادی هم هستند که در عرصه‌های مختلف زحمت می‌کشند امیدوارم که در برنامه‌های تجلیل بعدی از این عزیزان نیز نامی برده شود. امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که در این دولت انجام می‌شود در آینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش باشیم.

نظر شما