شناسهٔ خبر: 18549097 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

اتومبیل مهاجم نفت تهران واژگون شد/جراحت شدید مطهری از ناحیه گردن و کتف

باشگاه خبرنگاران

صاحب‌خبر -
جوان، ساعاتی پیش خودروی امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درجاده ایوانکی ـ تهران در استان سمنان واژگون شد.

علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : خودرو 206 امیر ارسلان مطهری در کیلومتر 30 جاده ایوانکی ـ تهران بدلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شده است. بررسی های اولیه نشان داد مطهری از ناحیه گردن و کمر مصدوم شده است .

البته نیروهای امدادی این بازیکن تیم ملی امید و لیگ برتر را بعلت شدت جراحت وارده هم اکنون به بیمارستان پاکدشت منتقل کردند.

همچنین پدر این بازیکن در گفت و گو با سایت باشگاه نفت تهران اظهار داشت: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف اباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستانی اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام شد. شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نباشد. بنده کنار اتومبیل امیر ارسلان حضور داشتم و پسرم را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستان هفت تیر شهرری انتقال دادند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطهری از ناحیه گردن و کتف و کمی هم از ناحیه کمر احساس درد می کند و در بیمارستان هفت تیر برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر از گردن و کتف وی سی تی اسکن گرفته خواهد شد تا براساس آن اقدامات درمانی بعدی انجام شود.

گفتنی است ارسلان مطهری در حال بازگشت به تهران برای حضور در دور جدید تمرینات نفت بوده است. وی اصالتا گرمساری است و در تعطیلات نوروزی به این شهر سفر کرده بود.


نظر شما