شناسهٔ خبر: 18548934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

رازی که «الکس فرگوسن» در مورد «پائولو مالدینی» فاش کرد

مهر

صاحب‌خبر -

پائولو مالدینی

، «الکس فرگوسن» می گوید که وفاداری خانوادگی مانع از این شد تا «پائولو مالدینی» از میلان عازم منچستریونایتد شود.

مالدینی با ۲۵ سال سابقه بازیکنی در لباس میلان و کسب هفت عنوان قهرمانی در سری آ و پنج قهرمانی اروپایی، به همراه فرگوسن با ۱۳ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو چهره بزرگ عصر فوتبال مدرن هستند.

فرگوسن طی مراسمی در نیویورک در حالی که کنار مالدینی ایستاده بود، ادعا کرد که در زمان حضورش در منچستریونایتد، خواهان به خدمت گرفتن بزرگترین دفاع چپ تاریخ بوده است اما «چزاره مالدینی» مخالف این انتقال بود.

وی با خنده گفت: تلاش کردم تا مالدینی را جذب کنم اما وقتی پدرش را ملاقات کردم وی کاملاً سر سخت بود و سرش را به نشانه مخالفت تکان داد. وی گفت پدربزرگم میلانی است، همین طور پدرم، من میلانی هستم و پسرهایم میلانی هستند. فراموشش کن!

فرگوسن همچنین درباره از دست دادن فینال لیگ قهرمانان در فصل ۱۳-۲۰۱۲ صحبت کرد.

وی گفت: باید قبول کنم که بازی بزرگی را از دست دادم. فینال ها فوق العاده هستند. یک سال بعد از اینکه بازنشسته شدم برای تماشای فینالِ بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ورزشگاه رفتم و به «کتی» (همسرش) گفتم که این ها بازی هستند. یک ساعت قبل از بازی دلت شور می زند. وقتی بازیکنان خارج از زمین در حال گرم کردن هستند، خودت هستی و خودت. دنبال کسی می گردی که با او صحبت کنی، صبرت برای شروع بازی تمام شده است. هیجان درونت موج می زند و من واقعاً آن بازی را از دست دادم.

نظر شما