شناسهٔ خبر: 18548627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

تولید با مشارکت بخش خصوصی پویا می شود

R41405/P41362/S6,75/CT1

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین راهبرد برای ایجاد فرصت‌های متنوع شغلی، مشارکت بخش خصوصی در زمینه توسعه تولیدات داخلی است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: اکنون حل مشکلات چالش‌ها و مشکلات اقتصادی مهمترین مطابه رهبر معظم انقلاب و عموم مردم از مسئولان به شمار می رود.

وی بیان کرد: کشور برای شتاب بخشی به روند دست یابی به توسعه پایدار به افزایش فرصت های شغلی نیاز دارد و در این میان بخش خصوصی باید به کمک دولت بیاید.

مفتح با اشاره به اینکه دولت نیز وظیفه دارد زیر ساخت‌ها و مسیر را برای حضور موثر بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری اقتصادی و تولیدی هموار کند اظهار داشت: توجه ویژه به صنایع دستی، صنایع و مشاغل خانگی و کوچک در کنار کارخانه‌های بزرگ تولیدی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران استحقاق زندگی با شرایط اقتصادی و رفاه بیشتری را دارند و کک کاری و اهمال در تحقق این هدف از سوی هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دستگاه های مدیریتی و اجرایی باید از برخورد شعاری و تبلیغاتی با شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خودداری کرده و برنامه‌های کارشناسی شده خود را با توان مضاعف به مرحله اجرا درآورند.

وی ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی را نارسایی‌های معیشتی و اقتصادی عنوان و تاکید کرد: فضای رشد اقتصادی کشور باید به گونه ‌ی باشد که مردم روند عبور از رکود اقتصادی را به طور محسوس مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما