شناسهٔ خبر: 18548528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

ارومیه، همچنان رکورد دار ثبت نام انتخابات شورا

نصر: سومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا با ثبت نام 25 داوطلب از حوزه ارومیه به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، سومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی از صبح امروز در محل فرمانداری ارومیه آغاز شد که پیش از این در طی دو روز گذشته، ارومیه با بالاترین آمار ثبت نام رتبه اول کشور را از آن خود کرده بود.

ارومیه امروز نیز روند ثبت نام خود را حفظ و با ثبت نام 25 نفر شامل 3 نفر خانم و 22 نفر آقا و مجموع 864 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا هم چنان در رتبه اول کشور بالاتر از شهر هایی همچون تبریز، اصفهان و مشهد که جمعیت بیش تری نیز نسبت به این شهر دارند قرار گرفت.

در روند ثبت نام امروز که از ساعت 8 صبح آغاز و تا پایان وقت اداری ادامه داشت، تعداد 19 داوطلب از حوزه مرکزی، 3  نفر نازلو و 3 نفر از صومای برادوست در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند همچنین حوزه های انزل و سیلوانا امروز داوطلبی ثبت نام نکرد.

گفتنی است تعداد 237 نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستا داوطلب شدند که از این تعداد، 96 نفر از حوزه مرکزی، 32 نفر نازلو، 26 نفر انزل، 28 نفر صومای برادوست و 55 داولب از سیلوانا بودند.

روند ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری 6 ام فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

در این میان با وجود اینکه یکی از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا پیگیری مطالبات مردم و بنا به گفته مقام معظم رهبری ایجاد فضای سالم از وظایف همگانی است، رسانه های وابسته سعی در سیاسی کاری و فراهم آوردن فضای متشنج هستند و گاهی در این میان دیده می شود که اخلاقیات را نیز زیر پا می گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما