شناسهٔ خبر: 18548299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی:

مجتمع فرهنگی هنری فردوس در اختیار انجمن‌های فرهنگی و هنری قرار می گیرد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان فرهنگی و هنری فردوس به طور کامل در اختیار انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، احمد محبی عصر امروز(2فروردین) در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی هنری فردوس اظهارداشت: این پروژه از آغاز عملیات اجرایی آن بیش از یک دهه می گذرد، چند مرتبه دست رد بر ساخت آن زده شده و از خراسان رضوی به جنوبی داده شده است و در نهایت سال 92 با 72 درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و امروز به اتمام رسید.

 

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی قدم های خوبی برای این پروژه برداشتند، افزود: این پروژه در دو ماه قبل به مرحله نصب تجهیزات رسید و خیلی زود با توجه ویژه رئیس جمهور تجهیز شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: ابتدا این سالن 250 صندلی داشته است که با عنایت دکتر امیرحسنخانی، نماینده مردم شهرستان در مجلس به پروژه 150 میلیون تومان کمک کردند که از 250 به 400 نفر ظرفیت سالن رسیده است.

 

محبی با بیان اینکه روند تکمیل سالن فرهنگی فردوس با حمایت های نماینده مردم این شهرستان در مجلس با سرعت قابل توجه و یک کار جهادی به اتمام رسید، افزود: اگر همین روند را در سایر پروژه ها داشته باشیم تا پایان سال می توانیم دو یا سه سالن دیگر را نیز در استان به اتمام برسانیم.

 

وی گفت: امروز با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تجهیزات اداری که در سالن وجود دارد، به ساختمان قدیمی منتقل خواهد شد و این ساختمان به طور کامل در اختیار انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: رویکرد وزیر فرهنگ و ارشاد واگذاری این مجتمع ها به انجمن های فرهنگی و هنری در شهرستان ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما