شناسهٔ خبر: 18547877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

رمز موفقیت درک افرادی است که با آنها کار می‌کنید

مورینیو: زمانی فوتبال جای مردها بود اما حالا جای پسر بچه‌های لوس و بداخلاق است

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد از رفتار بازیکنان نسل امروز فوتبال انتقاد و آنها را مشتی پسر بچه بداخلاق توصیف کرد که مجبور است با آنها بسازد.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، ژوزه مورینیو می‌گوید که از تغییر رفتارهای بازیکنان فوتبال طی یک دهه اخیر حیرت‌زده شده است، چرا که آنها مانند بازیکنان نسل‌های قدیم نسبت به کارشان احساس مسئولیت نمی‌کنند.

مورینیو در گفت‌و‌گو با فرانس فوتبال اظهار داشت: من باید خودم را با دنیایی جدید وفق دهم،‌ با اوضاع و احوالی که بازیکنان جوان امروزی دارند. من مجبور شدم درک کنم میان یک پسر مانند فرانک لمپارد که در 23 سالگی‌اش هم یک مرد کامل بود که فقط به فوتبال، تمرین کردن و حرفه‌ای بودن فکر می‌کرد با بازیکنان جدید که در سن 23 سالگی هنوز پسربچه هستند، تفاوت‌هایی وجود دارد. من این بازیکنان امروزی را «پسر» می‌دانم نه «مرد»، چون فکر می‌کنم که آنها مشتی بچه لوس و بداخلاق هستند که فکر می‌کنند هیچ‌کدام از چیزهای دور و برشان به زندگی آنها کمک نمی‌کند و این موضوع در حوزه کاری من هم صدق می‌کند. من اما باید خودم را با این وضعیت وفق بدهم. 10 سال پیش، هیچ بازیکنی در رختکن تیم تلفن همراه نداشت. الان دیگر این‌طور نیست. با این وجود باید مدارا کنید، چون اگر بخواهید با آنها بجنگید، اختلاف پیش می‌آید و به پله اول برگشته‌اید.

مورینیوی 54 ساله بهترین راه گرفتن بهترین بازی‌ها از بازیکنان جوان امروزی را در یک چیز می‌بیند: درک بهتر آنها.

وی افزود: اگر شما یک بازیکن را از انجام یک چیز بازدارید، حتی انجام یک کار کوچک احمقانه در شبکه‌های اجتماعی، علیه طبیعت اقدام کرده‌اید. اعتراف می‌کنم که داشتن یک فرزند دختر و پسر در سنین نوجوانی به من کمک کرده است که از سازوکار دنیای امروز درک بهتری داشته باشم. من از دیدگاه اسلوب‌شناسی، ماهیت این تغییر را ارزیابی کرده‌ام و در نتیجه آن امروز می‌توانم با دستیارانم بهتر کار کنم. تکنولوژی به ما ابزارهای جدیدی داده است، همین‌طور مدرنیته و علم. با این حال رمز موفقیت در هر چیز، از جنبه هدایت و رهبری، درک افرادی است که امروز با آنها کار می‌کنید.

نظر شما