شناسهٔ خبر: 18545566 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آیفون 7 قرمز هم آمد + عکس

همان طور که انتظار می‌رفت، از دسترس خارج شدن اپل استور به معنای معرفی محصولات جدید در این فروشگاه آنلاین بود و این شرکت از چندین دستگاه مختلف، از جمله نسخه ویژه و قرمز رنگ آیفون ۷ و مدل پلاس آن رونمایی کرد. این دو دستگاه در سرتاسر جهان عرضه می‌شوند و به منطقه جغرافیایی خاصی محدود نیستند. همان طور که می دانید، اپل به دور از هیاهوی خبری، محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدیدی را معرفی کرد که مهم ترین آنها، آیفون 7 به رنگ قرمز بود. در این میان، آیفون SE نیز با ظرفیت داخلی بیشتر عرضه شد و آیپد ایر 2 نیز با اسم iPad 9.7 و قیمت مناسب تر در اختیار کاربران قرار گرفت. اج مایکروسافت دوران خوبی را پشت سر نمی گذارد؛ این مرورگر در حال حاضر تنها ۵ درصد از کل جمعیت کاربران دنیا را با خود همراه کرده، آسیب پذیری های آن مرتبا از طریق پروژه زیرو گوگل فاش می شوند و تنوع اکستنش های عرضه شده برای آن نیز پایین است. کاربران با استفاده از گوگل مپ می توانند تشخیص دهند که در منطقه ای که قصد پارک کردن خودروی خود در آن را دارند، جای خالی وجود دارد یا نه. با این حال، بسیاری از کاربران جای خالی قابلیتی را که به آنها در به خاطر سپردن محل پارک برای استفاده در دفعات بعدی کمک کند احساس می کردند، و در همین راستا است که گوگل این قابلیت را در جدیدترین نسخه نقشه خود ارائه کرده است. از هنگامی که سرویس فیس بوک Live معرفی شده، این قابلیت در انحصار اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی بوده است.این بدان معنا بود که حتی اگر در خانه بودید و در مقابل کامپیوتر دسکتاپ خود نشسته بودید، باز هم ناچار بودید از گوشی همراه خود برای استفاده از سرویس پخش زنده فیس بوک استفاده کنید. اما حالا فیسبوک این وضعیت را تغییر داده است. اگرچه این روزها، طرفداران گوشی های هوشمند چشم به راه مراسم رونمایی از کهکشانی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ هستند، اما با این حال، منابع خبری فناوری جهان، افشاگری های خود را در رابطه به فبلت امسال این شرکت یعنیگلکسی نوت ۸ آغاز کرده اند و امروز شاهد انتشار برخی مشخصات و تصاویر احتمالی مربوط به این محصول بودیم. با توجه به وضعیت حال حاظر کنسول‌های دستی و عدم موفقیت پلی‌استیشن ویتا بعید به نظر می‌رسد که سونی نسخه‌ی جدیدی از کنسول‌ دستی خود را در دست ساخت داشته باشد اما کارگردان بازی NieR: Automata معتقد است که

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، این شرکت پیش از این قاب‌های محافظ قرمز رنگ را برای آیفون عرضه کرده، اما تا به امروز چنین رنگی را در خود محصول به کار نگرفته بود. آیفون‌های قرمز رنگ جدید به همکاری چندین ساله آن‌ها با نهاد (RED) و برند (Product (RED بر می‌گردد. تیم کوک در بیانیه معرفی این دستگاه می‌گوید:

این آیفون ویژه با رنگ چشم نواز قرمز، بزرگ‌ترین محصول خانواده (Product (RED ما تا به امروز به شمار می‌رود تا بتوانیم همکاری مان با RED را جشن بگیریم. بی صبرانه منتظر حضور این محصولات در دست خریداران هستیم.

همکاری اپل با RED در قالب کمپین‌های آگاه سازی برای بیماری AIDS با طرح‌های زمینه‌ای قرمز در محصولات و اپلیکیشن‌ها به اجرا می‌آید و اهالی کوپرتینو اخیراً به خاطر روز جهانی ایدز، اپل استور و دیگر قسمت‌های وب سایت خود را به رنگ قرمز درآورده اند.

آیفون‌های ویژه قرمز رنگ در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از طریق فروشگاه آنلاین اپل و با قیمت پایه ۷۴۹ دلار به فروش می‌رسند و ثبت درخواست خرید از جمعه ۲۴ مارس (چهارم فروردین) آغاز می‌گردد.


نظر شما