شناسهٔ خبر: 18544616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مشاور ارشد دونالد ترامپ:

دولت آمریکا به اجرای توافق هسته‌ای پایبند است/ تحریم‌ها علیه ایران ادامه دارد

مشاور ارشد رئس‌جمهور ارشد آمریکا در اظهاراتی ضمن تأکید بر اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران همچنان اداه خواهد داشت اعلام کرد: آمریکا به اجرای دقیق توافق هسته‌ای با ایران پایبند خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور ارشد رئس‌جمهور ارشد آمریکا  اعلام کرد که آمریکا به اجرای دقیق توافق هسته‌ای با ایران پایبند خواهد بود و ایران نیز باید تعهدات خود را اجرا کند.

 
«کریستوفر فورد» مدیر ارشد امور سلاحهای کشتار جمعی و منع گسترش تسلیحات هسته‌ای شورای امنیت ملی آمریکا در نشستی در واشنگتن درباره موضع دولت ترامپ درباره برجام اظهار کرد: دولت جدید آمریکا تا زمانی که سیاست جدیدی در خصوص توافق هسته‌ای اتخاذ نکند بر اجرای تعهدات خود در برجام پایبند خواهد بود و از ایران نیز می‌خواهد که به تعهداتش پایبند باشد.
 
 
وی همچنین افزود: دولت ترامپ هم‌اکنون در حال بازبینی مفاد توافق هسته‌ای با ایران و دیگر توافق‌های هسته‌ای است که در دولتهای پیشین آمریکا با دیگر کشورها منعقد شده‌است. 
 
 
این مقام آمریکایی ضمن تأکید بر اجرای سخت‌گیرانه برجام از سوی ایران مدعی شد که  دولت ترامپ همچنان فشارهای تحریمی علیه ایران را به خاطر توسعه برنامه موشکی و آنچه پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و نقض حقوق بشر خواند ادمه خواهد داد.

نظر شما