شناسهٔ خبر: 18543394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزمون: آرزو داریم مانند کره جنوبی تیم چهارم جام جهانی شویم/ گلم به قطر بهترین گل زندگی‌ام است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزو داریم در جام جهانی 2022 رتبه کره جنوبی در جام جهانی 2002 را تکرار کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون در گفت و گوی با سایت «اللجنه العلیا للمشاریع و الارث» قطر درباره میزبانی قطر در جام جهانی 2022، بیان کرد: جام جهانی 2022 قطر از هر لحاظ تورنمنت بزرگی خواهد بود. ایرانی ها خوش شانس هستند که این جام جهانی در کشور هم سایه ما برگزار می‌شود چراکه پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، بسباری از هواداران ما می‌توانند به راحتی به دوحه بیایند و تیم ملی را حمایت کنند.
 
وی افزود: هدف من کمک به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 است. از طرفی با حضور در این رقابت ها می‌توانم شایستگی و توانایی خود را در میان مهاجمان برتر دنیا ثابت کنم.
 
آزمون ادامه داد: همچنین آرزو داریم رتبه ای که کره جنوبی در جام جهانی 2002 کسب کرد را تکرار کنیم و تیم چهارم جهان شویم. فوتبال ایران با بازیکنان جوان و پدیده‌اش شناخته می شود و در نتیجه توانایی رسیدن به این جایگاه را داریم.
 
در ادامه این مصاحبه سردار آزمون از گلی که مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا 2015 به ثمر رساند را به عنوان بهترین گل دوران فوتبالی‌اش یاد کرد. این در حالی است که وی در لیگ قهرمانان اروپا دروازه تیم هایی چون اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ را باز کرده است.
 
آزمون درباره این گل تصریح کرد: خاطرات خوبی را از بازی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا دارم. در اولین بازی رسمی خود برای تیم ملی ایران موفق به گلزنی مقابل قطر شدم و این گل منجر به افتخار خودم و خانواده‌ام شد. به نظرم گل به قطر بهترین گل دوران فوتبالی‌ام است.
 
 
آزمون: آرزو داریم مانند کره جنوبی تیم چهارم جام جهانی شویم/ گلم به قطر بهترین گل زندگی ام است 
انتهای پیام/

نظر شما