شناسهٔ خبر: 18540862 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو عنوان شد

برپایی کلاس‌های مهارت‌آموزی دانشجویان علم و صنعت قبل از ورود به جامعه

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت گفت: توسعه کلاس‌های مهارت‌آموزی دانشجویان این دانشگاه قبل از ورود به جامعه از برنامه‌های هدفمند سال ۹۶ خواهد بود.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

افشین، شریعت معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‌های راهبردی فرهنگی در این دانشگاه گفت: در برنامه‌های راهبردی که برای سال ۹۵ دانشگاه علم و صنعت مصوب شد، حوزه فرهنگی یکی از حوزه های مورد توجه بود؛ تا بتوانیم با یک نگاه دراز مدت بر مبنای اهداف و سیاست‌ها در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

 

وی افزود: بر اساس همین راهبرد، برای سال ۹۶ هم سیاست‌های تحقیقی تغییر خواهد کرد تا بتوانیم در تخصیص بودجه بهتر عمل کنیم.

 

شریعت خاطر نشان کرد: با یک نگاه کلی، حفظ کرامت انسانی در میان دانشجویان، ایجاد فضای مشارکت بیشتر در برنامه‌های اجتماعی و همچنین ایجاد فضای پرنشاط و پرامید از دیگر سیاست‌های حوزه فرهنگی در سال ۹۶ است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به انتخابات، تعداد ۱۰ تشکل و ۱۳ کانون فرهنگی دانشجویی فعالیت‌هایی را در این حوزه خواهند داشت.

 

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: توسعه کلاس‌های مهارت آموزی دانشجویان قبل از ورود به جامعه، ایجاد تعامل بیشتر با جامعه، هدفمند شدن اردوهای علمی و بازدیدهای فرهنگی با توجه به نیاز دانشجویان و همچنین توجه به فعالیت های فرهنگی در خوابگاه ها از جمله مواردی است که در سال ۹۶ نگاه هدفمندتری خواهیم داشت.

 

وی در پایان گفت: سعی شده با ایجاد کارگاه و اجرای برنامه‌های هدفمندتر، بتوانیم به اهداف دانشگاه برسیم و فضای انسانی مبتنی بر ارزش های دینی را داشته باشیم.

 

نظر شما