شناسهٔ خبر: 18525838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتایج دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا

تساوی سیتی و لیورپول در لیگ جزیره، پیروزی بارسلونا در لیگا و ادامه صدرنشینی یوونتوس و بایرن مونیخ در سری آ و بوندس لیگا، مهمترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دیشب در مهمترین بازی، منچسترسیتی و لیورپول به تساوی 1-1 رسیدند که میلنر برای لیورپول و سرخیو آگوئرو برای سیتی گلزنی کردند .
در دو بازی دیگر ، تاتنهام رده دومی 2 به 1 از سد ساوتهمپتون گذشت و منچستریونایتد در زمین میدلزبورو 3 - 1 به برتری رسید.
هفته بیست و نهمِ سری آ ایتالیا نیز پیگیری شد و در بازی های مهم ، تیم صدرنشینِ یوونتوس در زمین سامپدوریا با یک گل به پیروزی رسید . گل یووه را خوان کواد رادو به ثمررساند.
رم - تیم دوم جدول - 3 به 1 ساسولو را شکست داد. لئوناردو پاردِس ، محمد صلاح و ادین ژکو گلزنان رم در این دیدار بودند و تک گل ساسولو را دِفرِل وارد دروازه رم کرد.
در سایر دیدارها، امپولی در خانه 2 به 3  مغلوب ناپولی رده سومی شد. کالیاری و لاتسیو بدون گل مساوی شدند. آتالانتا سه به صفر پسکارا را مغلوب کرد. بولونیا 4 به 1 کیه وو را برد. کروتونه با یک گل مغلوب فیورنتینا شد و اودینزه 4 به 1 مقابل پالرمو به برتری رسید.
در شب پایانی هفته بیست و پنجم بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخِ صدرنشین با تک گل توماس مولر ازسد میزبانش مونشن گلادباخ گذشت و شالکه با همین نتیجه در زمین ماینتس صاحب برتری شد.
در ادامه هفته بیست و هشتم لیگای اسپانیا، دیشب بارسلونا در نیوکمپ 4 به 2  والنسیا را شکست داد و فاصله دو امتیازی خود را با رئال در صدر جدول حفظ کرد. لیونل مسی دو بار ، لوئیس سوارز و آندره گومز برای بارسا موفق به گلزنی شدند و دو گل والنسیا را مانگالا و حدادی به ثمررساندند . در این بازی والنسیا از دقیقه 44  با اخراج مانگالا ده نفره شد .
در دیگر بازی ها ، اتلتیکو مادرید 3 به 1 سویا را شکست داد ، لگانس و مالاگا به تساوی بدون گل رسیدند ، لاکرونیا با یک گل مغلوب سلتاویگو شد و خیخون 3 به 1 گرانادا را از پیش روبرداشت . 

نظر شما