شناسهٔ خبر: 18227619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غرس 1000 اصله درخت در هفته درختکاری در نطنز

شهردار نطنز گفت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته درختکاری امسال یک هزار اصله درخت چنار، کاج و زیتون‌ تلخ و 5 هزار و 500 گل در نطنز کاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: باغشهر تاریخی نطنز به‌ عنوان نگین سرسبز شمال استان اصفهان دارای یکی از بالاترین سرانه‌های فضای سبز در بین شهرهای این استان است و ما نگهداری و توسعه آن را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه کاشت درخت و گسترش فضای سبز موجب نشاط شهری و شهروندان  می‌شود، افزود: سرانه فضای سبز نطنز تا سال 91 به ازای هر نفر 34 مترمربع بوده و طی چهار سال گذشته با تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری نطنز به ازای هر نفر به 36 مترمربع رسیده است.

شهردار نطنز تصریح کرد: هم‌زمان با فرارسیدن هفته درختکاری امسال یک هزار اصله درخت چنار، کاج و زیتون‌ تلخ و 5 هزار و 500 گل بنفشه، شب بو، همیشه‌بهار و لاله در نطنز کاشته می‌شود.

وی در ادامه گفت: امسال نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، کاشت گل‌های فصلی را آغاز کردیم تا در سال جدید چهره زیباتری به شهر داده باشیم و کاشت گل‌های فصلی با هدف بهبود سیمای شهری، ایجاد محیطی زیبا و شاد و همچنین طراوت و شادابی شهروندان صورت می‌گیرد.

تجویدی در پایان با اشاره به فرارسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا خاطرنشان کرد: در ایام درختکاری تعداد 24 اصله درخت به نام شهدا به‌ صورت نمادین و طی مراسمی با حضور مسؤولان شهرستانی در مدرسه خیرساز مسکن مهر که توسط ابوالفضل ماندگاری در دست احداث است، غرس می‌شود.




انتهای پیام/م

نظر شما