شناسهٔ خبر: 18227516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

برانکو : در مورد اخراجی ها باشگاه تصمیم می گیرد

پس از اینکه علی علیپور و رامین رضاییان از اردوی امارات پرسپولیس اخراج شدند حالا کمبود بازیکنان این تیم برای بازی مقابل نفت سبب شده که همه انتظار داشته باشند سرمربی پرسپولیس از مواضعش کوتاه بیاید . اتفاقی که فعلا بعید به نظر می رسد.

صاحب‌خبر -
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی مهم این تیم در برابر نفت تهران به نظر می رسد که قصد کوتاه آمدن از مواضعش را ندارد . سرمربی پرسپولیس در ورود به تهران اعلام کرده که دوبازیکن خاطی در اختیار باشگاه هستند و مدیریت در موردشان تصمیم می گیرد.

به گزارش عصرایران ،پس از اینکه علی علیپور و رامین رضاییان از اردوی امارات پرسپولیس اخراج شدند حالا کمبود بازیکنان این تیم برای بازی مقابل نفت سبب شده که همه انتظار داشته باشند سرمربی پرسپولیس از مواضعش کوتاه بیاید . اتفاقی که فعلا بعید به نظر می رسد. 

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه رامین رضاییان و علی علیپور از بازی و شرکت در تمرینات این تیم محروم هستند، تصمیم گیری درباره آنها را برعهده باشگاه دانست.

برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت تیم پرسپولیس از امارات در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رامین رضاییان و علی علیپور از نظر من محروم هستند.

ایرانا گزارش داده که او درباره امکان بخشش این دو بازیکن که به دلیل درگیری در تمرینات از سوی وی از اردوی سرخپوشان پیش از دیدار با الوحده کنار گذاشته شدند، گفت: این موضوع به باشگاه مربوط است.

سرمربی سرخپوشان درباره پیروزی سه بر دو تیمش برابر الوحده امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: از نتیجه و بازی که انجام دادیم، بسیار راضی هستم زیرا در بازی شب گذشته توانستیم کیفیت خود را نشان دهیم.

برانکو تصریح کرد: در بازی برابر الوحده نشان دادیم که تا چه اندازه از نظر فکری قوی هستیم که می توانیم در خانه حریف و در حالی که دو بر یک عقب هستیم، در پایان سه بر دو پیروز شویم.
وی درباره عملکرد مهدی طارمی که زننده دو گل از سه گل تیمش در دیدار با الوحده بود و یک پاس گل داد، اظهار داشت: طارمی بازیکن تصمیم گیرنده و تاثیرگذاری بود، اما طبیعی است که باید نتیجه را زودتر تمام می کردیم.

سرمربی پرسپولیس که تیمش در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، درباره دیدار روز یکشنبه این تیم برابر نفت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم این رقابت ها گفت: بازی با نفت، سخت ترین دیدار ماست زیرا تعدادی از بازیکنان محروم هستند و سیدجلال حسینی نیز مقداری مصدومیت دارد.

نظر شما