شناسهٔ خبر: 18227414 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عاملان «تیراندازی» به مأموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته‌اند.

سرهنگ «رضا شیرزادی» اظهار کرد: اکیپی ویژه از مأموران یگان امداد حین گشت‌زنی در حوالی میدان امام خمینی(ره) به یک دستگاه سواری پراید که به‌صورت غیر متعارف رانندگی می‌کرد، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می‌دهند.

شیرزادی افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان‌های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.

وی ادامه داد: در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرد، از این‌رو مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو نفر از عاملان تیراندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کنند.

شیرزادی با اشاره به این‌که متهمان حدودا 20 سال سن دارند، یادآور شد: دستگیرشدگان سابقه چند مورد شرارت داشته‌اند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، همچنین کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی برای دستگیری نفر سوم که توانسته بود از تاریکی شب متواری شود، با جدیت تمام ادامه دارد.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

نظر شما