شناسهٔ خبر: 18227308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

برانکو: تصمیم درباره رضاییان و علیپور با باشگاه است/ نمایش کیفیت سرخپوشان برابر الوحده

ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت تیم پرسپولیس از امارات در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رامین رضاییان و علی علیپور از نظر من محروم هستند.
وی درباره امکان بخشش این دو بازیکن که به دلیل درگیری در تمرینات از سوی وی از اردوی سرخپوشان پیش از دیدار با الوحده کنار گذاشته شدند، گفت: این موضوع به باشگاه مربوط است.
سرمربی سرخپوشان درباره پیروزی سه بر دو تیمش برابر الوحده امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: از نتیجه و بازی که انجام دادیم، بسیار راضی هستم زیرا در بازی شب گذشته توانستیم کیفیت خود را نشان دهیم.
برانکو تصریح کرد: در بازی برابر الوحده نشان دادیم که تا چه اندازه از نظر فکری قوی هستیم که می توانیم در خانه حریف و در حالی که دو بر یک عقب هستیم، در پایان سه بر دو پیروز شویم.
وی درباره عملکرد مهدی طارمی که زننده دو گل از سه گل تیمش در دیدار با الوحده بود و یک پاس گل داد، اظهار داشت: طارمی بازیکن تصمیم گیرنده و تاثیرگذاری بود، اما طبیعی است که باید نتیجه را زودتر تمام می کردیم.
سرمربی پرسپولیس که تیمش در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، درباره دیدار روز یکشنبه این تیم برابر نفت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم این رقابت ها گفت: بازی با نفت، سخت ترین دیدار ماست زیرا تعدادی از بازیکنان محروم هستند و سیدجلال حسینی نیز مقداری مصدومیت دارد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

برچسب‌ها:

نظر شما