شناسهٔ خبر: 18227263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

سریال ادامه دار فحاشی به معروف در ارومیه

ورزش سه

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم والیبال پیکان که می توانست با کسب یک پیروزی حضور خود را در فینال مسجل کند با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شهرداری ارومیه شد تا برنده بازی را دیدار سوم مشخص کند. در کنار تمام حساسیت های بازی، بازگشت سعید معروف به زادگاهش فضای مسابقه را کاملا متفاوت کرده بود به طوریکه مربی تیم پیکان از فحاشی های نسبت به او گله های زیادی داشت.


رضا مومنی مقدم در این باره گفت:« این که مردم ارومیه توقع دارند سعید معروف همه ساله در تیم های باشگاهی این شهر توپ بزند اشتباه است. آن ها در بازی روز گذشته از شعارهایی استفاده کردند که در شان کاپیتان تیم ملی نبود و  معتقدم بی شرفی به معنای بازی سعید معروف در یک تیم غیر ارومیه ای نیست، بلکه توهین هایی است که به کاپیتان تیم ملی می شود.»


او این مساله را برنامه ریزی شده می داند و معتقد است: « نمیدانم چرا اکثریت مردم ارومیه برای رسیدن به برد در بازی شب گذشته متوسل به فحاشی کردن به بازیکنان از جمله سعید معروف شدند؟ نمی توان گفت که این رفتار غیرحرفه ای را فقط برخی تماشاگرنماها انجام دادند، معتقدم این کار برنامه ریزی شده بود چرا که در زمانی خاص هر 5 الی 6 هزار تماشاگر حاضر در سالن غدیر ارومیه، سعید معروف را مورد بی احترامی قرار می دادند.»


با تمام این گله ها عباس برقی سرمربی تیم شهرداری ارومیه تمام فحاشی ها به معروف را رد می کند و می گوید: «من اهانتی از طرف هواداران شهرداری ارومیه به سعید معروف نشنیدم.»

 

 


نظر شما