شناسهٔ خبر: 18226978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پول آزاد شده ایران در اختیار باشگاه‎ها قرار گرفت

حمیدرضا آصفی گفت: پول های آزاد شده ایران از سوی فیفا به باشگاه ها پرداخت شد و مبلغ باقی مانده در حساب فیفا هم به زودی به کشورمان منتقل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقتصادآنلاین، حمیدرضا آصفی، درباره  آزاد شدن پول های بلوکه شده فوتبال ایران در فیفا اظهار داشت: حدود یک میلیون و 130 هزار دلار  این پول از سوی فیفا آزاد شده که فدراسیون فوتبال این مبلغ را در اختیار تیم های ایرانی که در جام جهانی بازیکن داشتند، قرار داد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال برای آزاد شدن این پول از چند ماه قبل مذاکرات زیادی را با فیفا و شخص اینفانتینیو انجام داد و در سفری که همراه با مهدی تاج به بحرین داشتیم با رئیس فیفا گفت و گوهای اصلی را انجام دادیم. همزمان سفارت ایران در سوئیس و وزارت امور خارجه این مشکل را پیگیری کردند و خوشبختانه حدود سه هفته قبل این تلاش ها به نتیجه رسید. باید از تمام سازمان ها و افرادی که پیگیر آزاد شدن پول فوتبال ایران بودند، تشکر کنم.

آصفی درباره زمان آزاد شدن بخش باقی مانده از پول های بلوکه شده بیان کرد: حدود یک میلیون و چهار صد هزار دلار از پول فوتبال ایران دراختیار فیفا  قرار دارد که البته مقدمات آزاد شدن این مبلغ هم تا حد زیادی نهایی شده و تنها مراحل انتقال آن به کشورمان باقی مانده است.در راه انتقال این پول هم هیچ مشکل سیاسی وجود ندارد و مقداری مشکل تکنیکی و فنی باقی مانده است که در سریع ترین زمان ممکن رفع می شود.

مشاور بین الملل رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: پولی که اکنون در اختیار فیفا است،به داوران و ناظران ایرانی تعلق دارد و بلافاصله پس از آزاد شدن به آن ها پرداخت می شود. 

نظر شما