شناسهٔ خبر: 18226628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

باید شعار تحصیل، تهذیب و ورزش را در مدارس عملی کرد

آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین و با شرکت بالغ بر 1500 نفر از دانش آموزان استان در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهرستان البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش به نقل از استان قزوين، داود محمدی در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به خصوص شهدای دانش آموز و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهاركرد: یکی ازکاستی هایی که در سطح نوجوانان و جوانان مطرح است بحث کم تحرکی است، باید از برگزاری چنین جشنواره هایی که باعث تحرک نشاط و شادابی دانش آموزان می شود تجلیل کرد.

رئیس کمیسون اصل نود و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش از شعارهای خوب مثبت و سازنده است که باید به آن پرداخت و آن را در مدارس عملی کرد.

وي خاطر نشان کرد: ساعات ورزش باید در برنامه درسی مدارس جدی گرفته شود و مربیان تربیت بدنی تلاش کنند دانش آموزان را با ورزش و اهمیت آن آشنا کنند، امیدواریم بتوانیم در زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان در همه جهات کوشا باشیم.

گفتني است؛آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین و با شرکت بالغ بر 1500 نفر از دانش آموزان استان در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهرستان البرز برگزار شد.

نظر شما