شناسهٔ خبر: 18226207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عاملان تیر اندازی به مأموران پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته اند
سرهنگ "رضا شیرزادی" عنوان کرد:  اکیپی ویژه از ماموران يگان امداد حین گشت زنی در حوالی ميدان امام خمینی(ره) به یک دستگاه سواری پرايد که به صورت غیر متعارف رانندگی می کرد،  مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند.
سرهنگ شیرزادی افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.
وی ادامه داد: در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیر اندازی تیراندازی کرد، لذا مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو نفر از عاملان تیر اندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کنند.
سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به اینکه متهمان حدودا 20 سال سن دارند، گفت: دستگیر شدگان سابقه چند مورد شرارت داشته اند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، همچنین کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی برای دستگیری نفر سوم که توانسته بود از تاریکی شب متواری شود،  با جدیت تمام ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

نظر شما