شناسهٔ خبر: 18225873 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

15 اسفند آخرین مهلت ثبت نام سوخت خودروهای باری درون شهری+گزارش

ثبت نام در طرح پیمایش خودروهای باری درون شهری 15 اسفند به پایان میرسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه این طرح از 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز شده است گفت: با اجرای این طرح خودروهای باری درون شهری سهمیه سوخت خود را براساس پروانه کار دریافت خواهند کرد.15 اسفند آخرین مهلت ثبت نام درطرح پیمایش خودروهای باری درون شهری+گزارش

آذرپور افزود: تمامی خودروهای گازوئیل سوز ناوگان حمل و نقل درون شهری شامل طرح پیمایش می شوند .

وی اضافه کرد:  رانندگان تا پانزدهم اسفندماه فرصت دارند به سایت ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان www.utcms.ir  مراجعه و پس از ثبت نام میتوانند با حضور در تاکسیرانی تکمیل پرونده کنند.

یگانه رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مهاباد هم با بیان اینکه پس از ثبت نام رانندگان  برای بکارگیری خودروهای باری و توزیع مناسب سوخت آنها اقدام خواهد شد گفت: مالکان خودروهای ثبت نام شده برای صدور پروانه کار باید به شهرداری محل زندگی خود مراجعه کنند و  برهمین اساس سهمیه سوختشان تأیید و شارژخواهد شد.

کیانی دبیر شورای ترافیک شهرستان مهاباد نیز گفت: در این طرح سهمیه سوخت هر خودرو براساس میزان عملکرد ماهانه و مسافتی است که راننده در حمل و نقل برون شهری طی میکند.

خودروهای باری درون شهری که تا پایان نیمه اول اسفند در طرح پیمایش ثبت نام نکنند ، سهمیه سوخت شان از فروردین ماه سال آینده کاهش می یابد.

نظر شما