شناسهٔ خبر: 18225826 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جمعه؛

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره علمی ـ قرآنی جامعه القرآن برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره علمی ـ قرآنی جامعه القرآن با حضور ۱۱۰ برگزیده مرحله شهرستانی جمعه ۱۳ اسفند برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره علمی ـ قرآنی جامعه القرآن جمعه 13 اسفند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های ترتیل، تفسیر و حفظ جزهای ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه خواهران بالای 16 سال و زیر 16 سال شعبه های جامعه القرآن در سراسر کشور برگزار می شود.

روحی با بیان اینکه این جشنواره روز جمعه در استان تهران همزمان با کل کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مرحله شهرستانی این جشنواره با حضور 4 هزار شرکت کننده از 46 شعبه استان تهران برگزار شد و برگزیدگان آن در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز با بیان اینکه این جشنواره با حضور 110 برگزیده مرحله شهرستانی برگزار می شود، تصریح کرد: در این جشنواره حافظان روشندل، مدیران و اساتید جامعه القرآن نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره علمی قرآنی جامعه القرآن تابستان 96 در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما