شناسهٔ خبر: 18225815 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

المپیاد علمی قرآنی راسخون برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز با اشاره به برگزاری المپیاد علمی قرآنی راسخون گفت: این المپیاد ۱۵ جز ویژه قرآن آموزان دوره تخصصی حفظ یک ساله جمعه ۱۳ اسفند در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری المپیاد علمی قرآنی راسخون گفت: این المپیاد 15 جز ویژه قرآن آموزان دوره تخصصی حفظ یک ساله برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی این المپیاد جمعه 13 اسفند ماه به طور همزمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آزمون میان 9 شعبه موسسه جامعه القرآن ویژه خواهران، برادران بزرگسال و خردسالان برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز اظهار کرد: این آزمون در راستای ارتقای سطح کیفی محفوظات حفاظ، رفع نواقص و مجوز ورود به دوره تکمیلی حفظ قرآن کریم برگزار می شود.

روحی با بیان اینکه آزمون کتبی این المپیاد در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون راس ساعت 10 صبح برگزار شده و تمامی شرکت کنندگان بعد از 48 ساعت می توانند با ورود به سایت جامعه القرآن از نتایج آزمون اطلاع یابند.

 

نظر شما