شناسهٔ خبر: 18213142 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برنامه‌های نوروزی نسیم اعلام شد/ تغییرات در «دورهمی»

شبکه نسیم در ایام نوروز با برنامه هایی مثل «خندوانه»، «دورهمی»، «آب و آتش»، «گپ کوک»، «کودک شو»، «ویتامین خ» و... مهمان خانه ایرانی ها می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جنگ شبانه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان و با هدف ایجاد نشاط و ارائه شکل صحیح و عمومی از آن، از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ با طراحی و تولید بخش های جدید و رویکرد متناسب با عید و آداب و سنن نوروزی پخش خواهد شد.

 

برنامه «دورهمی» نیز با انجام یکسری تغییرات و با تاکید بر دیدارها و آداب و رسوم نوروز و با نگاه کلی به خانواده ایرانی در نوروز، پنجشنبه ها از ساعت ۲۱ و جمعه ها و شنبه ها، از ساعت ۲۳ از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود که اجرای آن مانند سری های پیشین آن بر عهده مهران مدیری است.

 

پخش برنامه موسیقایی «گپ کوک»

«گپ کوک» نیز یک مجله‌ تلویزیونی در حوزه موسیقی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در عرصه موسیقی کشور شامل گپ و گفتگو با خوانندگان مورد علاقه مردم و اجرا در همه گونه های موسیقیایی شامل پاپ، سنتی و محلی با اجرای باربد بابایی در ایام عید نوروز پخش هر شبی خواهد داشت.

 

فصل دوم مسابقه میدانی «آب و آتش» با طراحی و اجرای بازی های جذاب و جدید با سه برنامه در طول هفته از دیگر برنامه‌های این شبکه خواهد بود.

 

برنامه جدید شبکه نسیم به نام «مسابقه کودک شو» که یک دورهمی خانوادگی با حضور کودکان و والدین آنان با بخش های غیر رقابتی، طنز و سرگرمی در ایام عید نوروز رونمایی شده و سه شب در طول هفته پخش می‌شود. اجرای این برنامه را پژمان بازغی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون بر عهده دارد.

 

«دی دی» به شبکه نسیم می‌آید

«ویتامین خ» که برنامه‌ای ترکیبی است نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

همچنین سریال تامینی «دی دی - سری جدید» محصول کشور آلمان با دوبله جدید با زمان ۲۵ دقیقه، از جمله سریال های شبکه نسیم در عید نوروز خواهد بود.

نظر شما