شناسهٔ خبر: 18202146 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میلاد درخشانی 20 اسفند ماه کنسرت می دهد

تهران - ایرنا - کنسرت میلاد درخشانی خواننده موسیقی پاپ تلفیقی، 20 اسفند ماه در تالار وحدت اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، میلاد درخشانی روز سه شنبه در نشست خبری در تالار حافظ گفت: این کنسرت مجموعه ای از آلبوم «اشارات نظر» است که با اعضای گروه بصورت پاپ تلفیقی - رگه هایی از موسیقی جاز و راک - به اجرا می رسد.
وی ادامه داد: این کنسرت در دو بخش کلام و بی کلام با 15 قطعه اجرا می شود. درخشانی گفت: شماری از قطعات این کنسرت در جشنواره موسیقی فجر امسال اجرا شده و تعداد پنج قطعه نیز به اجراها اضافه خواهد شد.
درخشانی که در این کنسرت افزون بر خوانندگی، گیتار و عود نیز می نوزاد، تصریح کرد: در این کنسرت پدرام درخشانی سنتور، ژوبین کلهر کمانچه، رضا تاجبخش گیتار بیس، طاها مظاهری گیتار، مصطفی شعبانی کلارنیت و وساکسیفون، صالح کیوان درامز، امیرعلی رحمانی پرکاشن و محمد شریعت کیبرد می نوازند.
این خواننده موسیقی تلفیقی پاپ با اشاره به حضور منسجم یک گروه موسیقی حرفه ای برای اجراهای زنده در ایران تصریح کرد: بنا به دلایل شرایط کاری و اقتصادی موجود نمی توانیم یک گروه ثابت از موزیسین ها و نوازندگان حرفه ای موسیقی را در کنار هم داشته باشیم، از این رو فضا به گونه ای برنامه ریزی می شود که شاهد حضور یک نوازنده در چند گروه هستیم.
درخشانی خاطرنشان کرد: این فرآیند منطبق با شرایط اجرای استاندارد گروه های حرفه ای در دنیا نیست اما باید پذیرفت که این شرایط در ایران وجود دارد و تا زمانیکه فکری به حال آن نشود فضا به همان گونه باقی می ماند.
به گفته وی، در سالهای اخیر تمام تلاش خود را به کار بستم تا با هنرمندانی در اجراهای زنده کار کنم که دغدغه موسیقایی دارند زیرا اگر این اتفاق در یک فضای موسیقایی انجام نپذیرد، شاهد یک اجرای معمولی و دم دستی خواهیم بود که مورد رضایت مخاطب هم نیست.
درخشانی خاطرنشان کرد: آلبوم موسیقی «اشارات نظر» جزو پرفروش ترین آلبوم دو سال گذشته موسیقی پاپ تلفیقی بوده که مورد درخواست و توجه مخاطبان قرار گرفته است.
این خواننده موسیقی پاپ تلفیقی کشور با اشاره به اجرای 15 ترک در کنسرت برنامه ریزی شده برای 20 اسفند ماه گفت: در روی صحنه براساس حس و حال مخاطب تصمیم به اجرای قطعات خواهم کرد.
درخشانی گفت: در این کنسرت همچنین تصمیم دارم قطعه ای از آلبوم و کارهای جدید سال آینده ام را به عنوان سورپرایز برای حاضران اجرا کنم که امیدوارم مورد پسند همگان قرار گیرد.
خواننده موسیقی پاپ تلفیقی کشور در بخش دیگری از این نشست با اشاره به روند تولید آلبوم جدید خود در سال 96 اظهار داشت: در آلبوم جدید این بار هم در فضای باکلام به مخاطبان ارائه خواهد شد.
درخشانی همچنین در پاسخ به خبرنگاری در مورد برگزاری کنسرت در تالار وحدت و شائبه هایی که در این مورد بوجود آمده، افزود: تالار وحدت هم مانند دیگر تالارهای اجرای موسیقی، فضای مناسبی برای یک اجرای زنده است که در این پروسه زمانی تصمیم گرفتیم کنسرت «اشارات نظر» را در این مجموعه برگزار کنیم.
به گفته وی، این کنسرت تمامی مجوزهای درجه یک هنری را برای اجرای در تالار وحدت دریافت کرده و فکر می کنم تصمیم عجیبی هم گرفتیم زیرا معتقدم که این اعتبار و درجه از موسیقی را برخوردار هستیم که این کنسرت می تواند شایسته اجرا در تالار وحدت باشد.
فراهنگ ** 1355 ** خبرنگار: علی اکبرقزوینیان * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

نظر شما