شناسهٔ خبر: 18187687 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهانه‌ای برای تقسیم خاطرات شیرین دوبله با مردم

گوینده «شب بخیر کوچولو» می‌گوید: مستند«دوران افشاریه» بهانه‌ای است تا خاطرات شیرین دوبله را با مردم تقسیم کنیم

صاحب‌خبر -
مریم نشیبا گوینده رادیو سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:بنظر من، فعالیت‌هایی مثل مستند«دوران افشاریه» بهانه‌ای است برای اینکه دوباره کنار هم جمع شویم و خاطرات شیرین هنر دوبله را با همه مردم تقسیم کنیم. 

وی ادامه داد: از همه عزیزانی که بانی این حرکت زیبا شدند، تشکر می‌کنم.

غلامعلی افشاریه همانند پدر، اعتماد به نفس،عشق به کار و انسانیت را به من یاد دادند.

هومن باقری دوبلور و مدیردوبلاژسیما نیز ضمن تحسین این اقدام، عنوان کرد: مستند «دوران افشاریه» حرکتی زیبا و شایسته‌ای برای پاسداشت پیشکسوتان دوبله است.

هومن باقری دوبلور و مدیردوبلاژ سیما در خصوص  ساخت مستند «دوران افشاریه» نیز اظهار داشت:در مراسم رونمایی مستند «دوران افشاریه»، احساس خیلی خوبی داشتم و خوشحالم از همه عزیزانی که حرکت زیبای و در شایسته‌ای را برای پاسداشت پیشکسوتان دوبله انجام دادند.

دوبلور و مدیر دوبلاژ «چهارسوی علم» تصریح کرد: ابوالفضل توکلی، بانی ساخت مستند درخصوص پیشکسوتان دوبله شدند و بنظر من، او مستند ساز قابلی بوده بدلیل اینکه همه جوانب کار مستند را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: مستند «دوران افشاریه»، در مدت کوتاه و به صورت فشرده ساخته شد، با این حال کیفیت و مضمون مستندهای آقای توکلی تاثیرگذار و خوش‌ساخت بودند.

دوبلور و مدیر دوبلاژ «الماس سیاه» در پایان خاطرنشان کرد: من از سال 1378 در خدمت غلامعلی افشاریه بودم و در همه این سال‌ها، با استاد زندگی کردم و همونطور که همیشه اعلام کردم نه تنها او استاد من بوده بلکه همانند پدر اعتماد به نفس،عشق به کار و انسانیت را به من یاد دادند و من با همین آموخته‌ها به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردم.از همینجا از همه زحمات خالصانه استاد افشاریه تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/

نظر شما