شناسهٔ خبر: 18187631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بی پول هستیم اما از نظر فنی تیم خوبی هستیم

مفتخر: در بوشهر طارمی‌ها و قائدی‌های زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: در فوتبال بوشهر مهدی طارمی‌ها، حسین‌ماهینی‌ها و مهدی قائدی‌های زیادی داریم که باید آنها را پرورش دهیم.

صاحب‌خبر -

سعید مفتخر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 2 بر یک مقابل تیم خونه‌به‌خونه گفت: خدا به ما کمک کرد تا در این بازی پیروز شویم. حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به خونه‌به‌خونه بزنیم.

وی در مورد اینکه تیم ایرانجوان چگونه تیم پولدار خونه‌به‌خونه را شکست داد، گفت: تیم ما از نظر فنی بسیار خوب است، تنها مشکل ما مسائل مالی است. تیم‌های بی‌پول نمی‌توانند مسائل انگیزشی و روحی و روانی خوبی داشته باشند. اگر بازیکنان ما از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار بگیرند نتایج بهتری می‌گیریم. با این‌حال بازیکنان ما بدون چشم‌داشت تلاش می‌کنند و مزد زحماتشان را می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در مورد درخشش مهدی قائدی در لیگ یک گفت: در فوتبال بوشهر مهدی طارمی‌ها، حسین ماهینی‌ها و مهدی قائدی‌های زیادی داریم که باید آنها را رشد و پرورش دهیم. قائدی می‌تواند به زودی به لیگ برتر و پس از آن به تیم ملی بزرگسالان برود.

وی در مورد پیشنهادهای قائدی گفت: در نیم‌فصل نقل و انتقالات باشگاه‌های پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب‌آهن و پیکان خواهان جذب این بازیکن شدند که با جدایی او مخالفت کردیم، برای ما پول مهم نیست، آینده مهدی مهمتر از پول است. او اکنون عضو تیم ملی جوانان است، حتی پیشنهاد یک باشگاه خارجی را هم دارد. برخی از این باشگاه‌های ایرانی رقمی در حدود 400 میلیون تومان برای جذب قائدی پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/

نظر شما