شناسهٔ خبر: 18187630 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راه‌اندازی دفتر ارتباط با خانه و مدرسه در دانشگاه

دانش‌آموزان با فضای علمی دانشگاه تهران آشنا می‌شوند

71567

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه‌اندازی دفتر ارتباط با خانه و مدرسه در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دفتر به منظور معرفی بیشتر دانشگاه تهران به دانش‌آموزان و کمک گرفتن از خانواده‌ها در مسیر تربیت دانشجویان تاسیس شده است.

صاحب‌خبر -

دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای اولین بار در دانشگاه تهران دفتر ارتباط با خانه و مدرسه راه‌اندازی شده که از طریق این دفتر مجموعه دانشگاه از یک طرف با دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و از طرف دیگر با خانواده‌ها ارتباط برقرار می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف برقراری ارتباط دفتر با دانش‌آموزان این است که دانش‌آموزان مدارس با فضای علمی دانشگاه تهران آشنا شوند تا زمینه جهت حضور آنها در این دانشگاه فراهم شود. در واقع از این طریق نوعی نخبگان علمی در سطوح دانش‌آموزی را جذب دانشگاه تهران خواهیم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درخصوص ارتباط دانشگاه تهران با خانه نیز گفت: ما اعتقاد داریم که خانواده‌ها فرزندان خود را به دانشگاه می‌فرستند نباید ارتباط خود را قطع کنند بلکه لازم است در مسیر تربیت دانشجویان نقش موثری داشته باشند. متاسفانه در حال حاضر این نقش بسیار کمرنگ است و وقتی که دانشجویان را تحویل دانشگاه می‌دهند ارتباط خود را با دانشگاه قطع می‌کنند. امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر از خانواده‌ها کمک بیشتری در مسیر تربیت دانشجویان بگیریم.

دکتر سرسنگی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفتر ارتباط با خانه و مدرسه دانشگاه تهران در معاونت فرهنگی این دانشگاه راه‌اندازی شد به طور جدی کارهای اجرایی و فرهنگی خود را انجام می‌دهد. امیدواریم نتایج فعالیت‌های این دفتر در سال 96 به نتیجه برسد.

انتهای پیام

نظر شما