شناسهٔ خبر: 18187621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

استارت قطر برای جدال با ایران و ازبکستان

اردوی آماده سازی حریف تیم ملی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی از جمعه شب در دوحه آغاز می شود.

صاحب‌خبر -
ورزش سه: قطر اولین حریف ایران در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اردوی آماده سازی طولانی مدت خود برای مصاف روز سوم فروردین ماه 96 را از جمعه شب در دوحه برپا می کند. این اردو در حالی استارت می خورد که فدراسیون فوتبال قطر با درخواست مربی اروگوئه ای برای تغییر برنامه های هفته بیست و سوم لیگ ستارگان موافقت کرد و تمام بازی ها را 24 ساعت زودتر برگزار خواهد کرد.

بنا بر اعلام روزنامه استاد الدوحه خورخه فوساتی در این اردو 28 بازیکن را دعوت خواهد کرد تا به مدت 20 روز آنها را برای مصاف  با ایران و ازبکستان آماده کند. در این مدت عنابی ها سه بازی تدارکاتی با باشگاه ها و تیم ملی آذربایجان خواهند داشت که برنامه ریزی آنها به صورت کامل انجام شده است.

به نوشته این روزنامه با تعطیلی لیگ ستارگان قطر تنها دو باشگاه الریان و لخویا می توانند به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا به مدت یک هفته ملی پوشان خود را در تاریخ های 20 تا 25 اسفندماه در اختیار داشته باشند اما بقیه باشگاه ها باید ملی پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده و بدون آنها در جام اتحادیه و حذفی به مصاف هم بروند.

خورخه فوساتی سرمربی مشهور تیم ملی قطر که شاگردانش در دور رفت مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی کسب نکرده و از شانس چندانی برای صعود برخوردار نیست در مصاحبه با استاد الدوحه مدعی شد با شرایطی که شاگردانش در این فصل از لیگ ستارگان قطر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشتند خیلی امیدوار است دو بازی با ایران و ازبکستان را ببرد تا امیدهایش برای صعود زنده شود.

نظر شما