شناسهٔ خبر: 18187482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

اتهامات‌علیه‌حشد‌شعبی‌تنها‌به‌سود‌تروریسم‌است

تابناک

صاحب‌خبر -
وزیر امور خارجه عراق اتهامات بی دلیل و مدرک علیه نیروهای مردمی این کشور (حشد شعبی) را تنها در جهت خدمت به تروریسم دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «ابراهیم الجعفری» وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد که این کشور از جمله کشورهایی است که با تروریسم مواجه بوده و به دستاوردهایی در این زمینه دست یافته است.

ابراهیم الجعفری با بیان اینکه عراق به نیابت از تمام کشورهای جهان از انسان و کرامت انسانی دفاع می کند، افزود که هجمه ها و اتهامات علیه نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) تنها به تروریسم خدمت می کند.

وزیر خارجه عراق روز دوشنبه طی سخنانی در افتتاحیه سی و چهارمین دوره شورای حقوق بشر در شهر ژنو سوئیس گفت: عراق از جمله کشورهایی است که از آتش تروریسم رنج می برد و مشغول مواجهه با این پدیده است و به دستاوردهایی در این زمینه دست یافته است.

الجعفری افزود: برخی طرف های بین المللی حامی تروریسم با هدف وارونه نشان دادن حقایق از راه های مختلف سعی بر مانع تراشی بر سر تلاش های ما در زمینه مبارزه با تروریسم دارند. متهم نمودن نیروهای حشد شعبی به نقض حقوق بشر بدون دلیل و مدرک در حقیقت تنها در جهت خدمت به تروریسم است.

برچسب‌ها:

نظر شما