شناسهٔ خبر: 18187476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

برنامه نود 9 اسفند 95 ؛

بمب خبری عادل در 90 / هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند

بعد از کشمکش‌های فراوان بین برانکو و کی‌روش، به نظر سرمربی تیم‌ملی از بازیکنان پرسپولیس برای ادامه بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی دعوت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود دوشنبه شب نهم اسفند ماه 1395 از ساعت 22:48 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران اختصاص یافت.

هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مخاطبین می توانند از بین سردار آزمون، امید ابراهیمی، ساسان انصاری، کریم انصاری‌فرد، محمد ایران‌پوریان، عیلرضا جهانبخش،سید جلال حسینی، رحیم زهیوی و رضا قوچان‌نژاد یک بازیکن را انتخاب کنند.

مجری برنامه در ابتدا برنامه به تقدیر از اصغر فرهادی پرداخت و به وی و ایرانیان تبریک گفت.

آنالیز تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا. آمار همه تیم ها ضعیف است و خبری از بازی مالکانه در بین نمایندگان ایرانی نیست. بهترین عملکرد را پرسپولیس تهران داشت.

پادر میانی فدراسیون در دعوت از بازیکنان پرسپولیس: با تصمیم فدراسیون فوتبال 8 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند.

آنچه در برنامه نود می‌بینید:

خاطرات تلخ و شیرین باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

گفت‌وگوی زنده با مهاجم ایرانی‌ که هفته گذشته در لیگ اروپا درخشید.

مرور یک بازی 9 گله تاریخی؛ اوج هیجان فوتبال از زمان تقابل بازیکنان استقلال با ستاره‌های استیل‌آذین

بررسی حواشی داوری‌های لیگ برتر و میزان سود و زیاد تیم‌ها از اشتباهات داوری

آنالیزی از نحوه عملکرد استقلال تهران، استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب‌آهن، چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مسابقات هفته اول و اینکه میانگین پاس آنها از متوسط بازی‌های آسیایی کمتر بوده است، پخش شد.

 پورموسوی برای انجام مصاحبه تصویری از ابوظبی روی خط آمد اما گفت و گو نیمه تمام ماند.

دو بازی از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و الهلال عربستان و ذوب آهن و العین امارات پخش شد.

هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ترین‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر

حرکات تکنیکی: پیام صادقیان، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سروش رفیعی، لوسیانو، امید نورافکن، سیامک نعمتی، مهدی طارمی، بختیار رحمانی، کیوان امرایی، کاوه رضایی، یوسف سیدی، جابر انصاری، غلامرضا رضایی، داریوش شجاعیان، محمدرضا خلعتبری، علی قلی‌زاده و اکبر ایمانی.

تیرک دروازه: بهادر عبدی(مقابل پدیده)
کار تیمی: پرسپولیس(برابر سپاهان)
موقعیت از دست رفته: خالد شفیعی(مقابل سیاه جامگان)
پاس گل: فرشید اسماعیلی(برابر ذوب‌آهن)
مهار برتر: وحید شیخ‌ویسی(مقابل پیکان)
گل برتر: حسین بادامکی(برابر تراکتورسازی)

بازی های خاطره انگیز نمایندگان کشورمان در مقابل نمایندگان کشور عربستان در جام باشگاهای آسیا پخش شد.

سیروس پورموسوی درباره بازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پس از بازی اول، اطلاعات خوبی از طریق دوستان دریافت کردیم و از نقطه ضعف این تیم به گل رسیدیم. بعد از آن فشار زیادی را متحمل شدیم اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: ما الان در ابوظبی هستیم و فردا راهی ایران می شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با امکاناتی که در اختیار داشتند بیان داشت: ورزشگاهی زیبا و مجهز داشتیم و 4 زمین تمرین وجود داشت. امکانات ما نسبت به تیمهای عربی خیلی خیلی عقب است اما با نیروی اراده آنها را شکست دادیم. حالا حالاها نمی توانیم از نظر امکانات به آنها برسیم. 

وی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای فصل مشکلات را داشتیم و دوستان به جای آن که مشکلات را کم کنند، مانع از رفتن بازیکنان نشدند و چهار پنج نفر از بازیکنانمان از تیم رفتند. من در دور رفت بعد از بازی با ذوب آهن از بچه ها عذرخواهی کردم چون نمی توانستم بیش از این شرمنده بازیکنان باشم. البته استاندار از من خواست بمانم. حدود 2 میلیارد تومان به ما داده شد اما بعد از آن کمکی نشد. با قرض گرفتن بلیت از آژانس هواپیمایی به عمان آمدیم و در عمان مشکلاتمان دو برابر شد. باز هم از عمان با پول قرضی به دوبی آمدیم. 

سرمربی استقلال خوزستان در خاتمه بیان داشت: از مسوولان شهرم گله مندم. فقط بحث پول نیست. ما خیلی غریبانه راهی مسابقات آسیایی شدیم. بچه ها نشان دادند که لیاقت برای درخشش در آسیا را دارند.

فردوسی پور: هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سیاه جامگان 1 تراکتورسازی 2

سیاه جامگان برای نخستین بار در بازی‌ای که گل اول را زده بود شکست خورد.

تراکتورسازی بهترین تیم خارج از خانه

خداداد عزیزی: فرزاد حاتمی با آرنج به بینی بازیکن ما زد ولی داور کرنر گرفت و همان توپ آمد وارد دروازه ما شد؛ با این داوری ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟؛ تیمی که دو هفته است زمین چمن ندیده راجع به مسائل فنی چه حرفی می‌تواند بزند؟؛ بچه‌های ما بازی بدی نکردند ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

امیر قلعه‌نویی: روی یک اشتباه گل خوردیم اما تغییر تاکتیک دادیم و با سیستم هجومی به گل رسیدیم و از روی ضربه آزاد گل برتری را به ثمر رساندیم.

خداداد عزیزی درباره استعفا از سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر. جایی که خبری از پول نیست آدم خسته می شود که به کار خود ادامه دهد.

وی در رابطه با دریافتی خود از این تیم اذعان داشت: من 2 میلیون دریافت کرده ام که یک میلیون آن را برای بازیکنان در اهواز خرج غذا کردم.

سرمربی سابق سیاه جامگان بیان داشت: من در این مورد صددرصد اشتباه کردم. من متعلق به ابومسلم بودم و هواداران ابومسلم نزد من آمدند. خودم می دانستم که پول نیست ولی کارم اشتباه بود.

وی افزود: وقتی باشگاه پول ندارد جگونه بگویم پول می خواهم. ما در ایران 6 تیم حرفه ای هم نداریم. تیمهای مشهدی که این فصل تعطیل هستند.

سرمربی سابق سیاه جامگان اذعان داشت:  فکر می کنم در این مساله مقصر اول فدراسیون، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق است. تیمی که بدهکار بازیکن است حق بستن قرارداد ندارد. بچه های تیم در تمرین نزد من نمی آمدند و پیش مهدی هاشمی نسب می رفتند. بازیکن می گفت مادرش در بیمارستان است، بازیکنی بود که سرویس نداشته و با مترو آمده و دیگری می گفت 50 هزارتومان در جیب دارد. تاج باید فکری به حال این تیمها کند. مدیرعامل تعهد داده است و باید به تعهد خود را عمل کند.

بازیکن سابق تیم ملی در خاتمه گفت: من در سیاه جامگان شرط کردم که 20 درصد قرارداد را بدهند و در نیم فصل 30 درصد بدهند. قبل از بازی با صبا از بچه ها خداحافظی کردم. در این مدت 100 میلیون تومان برای کل تیم آوردند که فقط به هر کس حدود 3 میلیون تومان رسید.

کریم انصاری فرد اظهار داشت: بعد از بازگشت از جام جهانی تصمیم گرفتم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. برای شروع کار نیاز داشتم در جایی باشم که بازی کنم. لیگ دسته دوم اسپانیا را انتخاب کردم.

وی افزود: من همان موقع دو بار در لیگ ایران آقای گل شده بودم اما سهمیه بازیکنان خارج از اتحادیه فوتبال اروپا 4 یا 5 تیم است.  به همین خاطر تیمها ترجیح می دهند سراغ برزیلی ها و آرژانتینی ها بروند. یکی از سخت ترین سالهای فوتبالی ام در اسپانیا بود اما آنجا تجربه کسب کردم و چند برابر زحمت کشیدم. سال بعد تصمیم گرفتم در اروپا بمانم. در حالی که پیشنهادهای بالایی از ایران داشتم. باید بیش از این ها تلاش کنم و تازه اول کارم است.

مهاجم المپیاکوس بیان داشت: در ابتدای فصل این باشگاه از من خواست که به تیم المپیاکوس اضافه شوم. آن موقع گفتم که دو فروارد در المپیاکوس هستند و یکی از آنها بازیکن تاثیرگذار تیم است. در نیم فصل به من پیشنهاد دادند و قول دادند که یکی از مهاجمان ما صددرصد راهی چین می شود. من هم قراردادم را بستم. لیگ چین یک ماه بعد شروع می شود و خدا را شکر این بازیکن یک ماه آینده راهی چین می شود. این بازیکن دو سال در تیم عملکرد خوبی داشت و طبیعتا شانس بازی برای من کمتر بود.

کارشناسی داوری سیاه جامگان و تراکتورسازی با حضور محمد فنایی

بازیکن سیاه جامگان به دلیل خطا روی جاسم کرار باید اخطار می‌شد.

آفساید بازیکن تراکتورسازی به اشتباه اعلام شد.

پیش از گل دوم تراکتورسازی، فرزاد حاتمی به دلیل ضربه با آرنج به صورت محمد خانزاده باید اخراج می‌شد.

اکبر میثاقیان سرمربی جدید سیاه جامگان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: تیم از نظر فنی خوب و با کیفیت است؛ بچه‌های سیاه جامگان با شرف هستند که در این شرایط بازی می‌کنند؛ در مجموع تیم‌های بدون پول کار سختی دارند اما در مشهد بودن برای ما سعادتی است و به دنبال کمک به تیم هستیم.

او ادامه داد: تیم بیافتد برج میلادی در کار نیست ولی ان‌شاالله خدا و امام رضا(ع) کمک خواهند کرد تا این تیم موفق شود.

رضا شربتی بازیکن سیاه جامگان در گفت‌وگو با برنامه نود درخصوص حواشی که برای او در دیدار با تراکتورسازی به وجود آمده است، عنوان کرد: انقدر به من اتهام زدند نمی‌دانم چه حرفی بزنم؛ اصلا نفهمیدم چطور آن اتفاق افتاد و اصلا مثل یک تصادف بود؛ شاید خستگی روی من فشار آورد که اینطور شد.

او ادامه داد: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند با باشگاه سیاه جامگان بزرگ شدم و چنین کاری نمی‌کنم؛ وقتی تیم شهرم امتیاز لازم دارد باید چنین کاری انجام دهم؟؛ باید وجهه خودم را خراب کنم؟؛ آقای عباسی من را می‌شناسد و آقا خداداد گفته است روی من قسم می‌خورد؛ شرمنده‌ی آقای عباسی، خداداد و هواداران سیاه جامگان هستم که این اتفاق افتاد.

شربتی تاکید کرد: من عاشق پرسپولیس هستم و از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم اما آن صحنه انقدر برای من سریع اتفاق افتاد که نمی‌توانم آن را هضم کنم.

آیتم لژیونرها

بازی‌های دور برگشت لیگ اروپا برگزار شد که آلکمار در حضور علیرضا جهانبخش 7 بر یک به لیون باخت، روستوف در حضور یک نیمه‌ای سردار آزمون مقابل اسپارتاگ به تساوی دست یافت، المپیاکوس با دو گل مهم کریم انصاری‌فرد 3 بر صفر عثمانلی اسپور را شکست داد، هیرنفین بعد از پنج هفته ناکامی با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد و گلزنی او به برتری رسید، آلکمار در شبی که جهانبخش را به صورت تعویضی دراختیار داشت به تساوی رسید، وردربرمن با سرمربیگری الکساندر نوری برابر ولفسبورگ به برتری رسید.

کامپیوتر برنامه دچار مشکی شد.

بازی خاطر انگیز 2 تیم استیل آذین و استقلال تهران در چارچوب جام حذفی پخش شد که با نتیجه 5 بر 4 به سود استیل اذین خاتمه یافت

حنیف عمران زاده، محمد محمدی و شکوری به مرور خاطرات این بازی پرداختند.

آماری از سود یا ضرر بردن تیم‌های لیگ برتری از داوری پخش شد که نشان داد استقلال تهران، گسترش فولاد و صبا بیشترین منفعت را از داوری بردند و تیم‌های اصفهانیِ سپاهان و ذوب‌آهن ضرر بیشتری دیدند.

فردوسی پور: هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

گزارش ناراحت کننده از وضعیت فوتبال و امکانات از استان سیستان و بلوچستان پخش شد که نمایان گر بی اهمیتی مسئولان بود.

پخش برنامه بازهم دچار مشکل شد.

حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری و نوید مظفری کارشناس داوری به برنامه آمدند و همراه با محمد فنایی گفت و گویی سه نفره را درباره مسائل و مشکلات داوری در فوتبال ایران آغاز کردند.

بروز رسانی می شود ...

نظر شما