شناسهٔ خبر: 18187306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیدوارم داور بازی را به خوبی مدیریت کند

جعفری: مشکلات داوری نبود کارمان به اینجا کشیده نمی‌شد/هیچ وقت با آینده‌سازان مشکلی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: ما و آینده‌سازان در تلاش هستیم روز جمعه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و این دیدار تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند.

صاحب‌خبر -

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیمش با آینده‌سازان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بعد از بازی با ایلام که بازیکنان ملی را در اختیار نداشتیم از روز یکشنبه دوباره تمرینات را آغاز کرده‌ایم. آینده‌سازان تیم خوبی است و همیشه روی سکو بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که محروم و مصدومی برای این بازی دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: به خاطر اردوی تیم ملی ما زهرا قنبری را به دلیل مصدومیت نداریم و احتمالا او به بازی روز جمعه هم نمی‌رسد.

سرمربی شهرداری بم با اشاره به حساسیت بالای این دیدار، عنوان کرد: هر دو می‌خواهند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. من از بازیکنان آینده‌سازان شناخت دارم و ما هیچ وقت با این تیم مشکل حاشیه‌ای نداشته‌ایم. امیدوارم روز جمعه نیز بازی خوبی را شاهد باشیم. این بازی حساس است؛ در صورت تساوی، تیم‌های آینده‌سازان و سیرجان باید برای قهرمانی رقابت کنند و هر کدام از ما برنده شود می‌تواند به قهرمانی برسد.

جعفری درباره داوری دیدار هفته بیست و یکم، یادآور شد: امیدوارم چون بازی حساس است، داور به خوبی این مسابقه را مدیریت کند. امسال خیلی از تیم‌ها علیه داوری اعتراض داشتند. البته ما داور خوب هم داریم، اما اگر مشکلات داوری نبود کار ما به اینجا کشیده نمی‌شد و می‌توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما