شناسهٔ خبر: 18187037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول تاکید کرد:

لزوم اخذ گواهی سوء پیشینه نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول

دزفول - معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول بر لزوم اخذ گواهی سوء پیشینه نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول از مراکز پلیس +۱۰ براساس قانون جدید تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

امیرعیسی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق با تبصره سوم ماده ۲۶ الحاقیه صادرشده در فروردین سال ۹۲ در قانون جدید آمده که نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر باید گواهی عدم سوء پیشینه ای که از تاریخ صدور آن سه ماه نگذشته باشد را در هنگام ثبت نام با خود به همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه سی ام اسفند ثبت نام کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر آغاز می شود این کاندیدها تنها ۲۰ روز دیگر فرصت دارند تا نسبت به اخذ این گواهی سوء پیشینه اقدام کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دزفول عنوان کرد: براساس جلسه روز گذشته با نیروی انتظامی دزفول مقرر شد تا مراکز پلیس + ۱۰ در دزفول میزبان کاندیدهای انتخابات شورا برای دریافت گواهی های سوپیشینه باشند.

عیسی زاده ادامه داد: بنابراین افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهررا دارند موظف هستند در این چند روز باقیمانده  به مراکز پلیس + ۱۰ شهرستان مراجعه کرده و با ارائه مدارک نسبت به دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداری شهرستان با همکاری شورای تامین و سایر نهادهای متولی تمامی تلاش و اهتمام خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان به کار خواهند گرفت.

نظر شما