شناسهٔ خبر: 18186799 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سیر صعودی هیجان در لیگ یک

مدعیان متوقف شدند، ملوان امیدوار

هفته بیست و ششم لیگ دسته اول دیروز در شرایطی آغاز شد که تیم‌های سپیدرود رشت و گل‌گهر سیرجان که در رده‌های اول و دوم قرار دارند، متوقف شدند تا سیر صعودی هیجانی شدن رقابت در صدر جدول همچنان ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

در شرایطی که چندین هفته است خبری از اقتدار تیم‌هایی چون سپیدرود و ملوان در صدر جدول لیگ یک نیست و این دو نماینده گیلان پرنوسان ظاهر شده‌اند و در نتیجه دیگر تیم‌های مدعی را امیدوارتر از قبل ساخته، این روند دیروز نیز ادامه یافت؛ طوری که سپیدرود که هفته گذشته به صدر جدول بازگشت، دیروز برابر تیم میانه جدولی مس رفسنجان متوقف شد و همزمان گل‌گهر سیرجان نیز به زحمت از شکست برابر بادران تهران گریخت تا صدر جدول هیجانی‌تر از قبل شود.

در این شرایط ملوان انزلی می‌تواند از توقف سپیدرود و گل‌گهر نهایت بهره را ببرد و با کسب سه امتیاز جدال فردا با فجرسپاسی 46 امتیازی شود و به رده دوم بازگردد.

دیروز همچنین خونه به خونه بابل برابر مهمانش ایرانجوان بوشهر تن به شکست داد تا نادر دست نشان سرمربی جدید این تیم همچنان روزهای پرالتهاب و متزلزلی را در پیش داشته باشد. از طرفی تیم نساجی مازندران که علاقه‌مندان به فوتبال مازندران امید زیادی به بازگشت این تیم با ریشه به لیگ برتر دارند دیروز در عین ناباوری بازی برده برابر استقلال اهواز قعرنشین را با تساوی عوض کرد تا کار سختی در هفته‌های پیش‌رو داشته باشد.

این درحالی بود که جدال حساس تیم‌های مدعی پارس جنوبی جم و مس کرمان نیز برنده نداشت تا این دو تیم در امتیاز 42 باقی بمانند.

نتایج بازی‌های دیروز:

* آلومینیوم اراک 2 ـ راه‌آهن تهران یک/ * وحدت (فولاد) یزد صفر ـ اکسین البرز 3

* بادران تهران یک ـ گل‌گهر سیرجان یک/ * خونه‌به‌خونه مازندران یک - ایران‌جوان بوشهر 2/ * مس رفسنجان صفر ـ سپیدرود رشت صفر/ * پارس جنوبی جم یک ـ مس کرمان یک/ * استقلال اهواز یک ـ نساجی مازندران یک

ادامه بازی‌های هفته 26

چهارشنبه: 11 اسفند

ملوان بندرانزلی ـ فجر سپاسی شیراز(14:30)/ خیبر خرم‌آباد ـ نفت مسجدسلیمان (14:30)

نظر شما