شناسهٔ خبر: 18186051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

وزیر اطلاعات:

بوی باروت در ایران فقط در چهارشنبه‌سوری به مشام می‌رسد

وزیر اطلاعات گفت: علی‌رغم اینکه شاخص امنیت در جهان کاهش پیدا کرده است اما مردم ایران به جز چهارشنبه سوری هیچگاه بوی باروت به مشامشان نخورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، حجت الاسلام سید محمود علوی یکشنبه شب در برنامه تلویزیون شبکه استانی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر سرزمین دلاور خیزی است که با به زبان آوردن نام هرکدام از قهرمانانش سرشار از افتخار و غرور می‌شویم.

وی در خصوص برنامه‌های سفر دو روزه خود به بوشهر عنوان کرد: برای بررسی وضعیت امنیتی به استان های مختلف سفر می‌کنیم و به همین منظور نیز به استان بوشهر آمدیم و از جمله برنامه‌های این سفر شرکت در شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برخی جلسات درون سازمانی می توان اشاره کرد.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که در جهان امنیت کاهش پیدا کرده است و در کشور هایی که هیچ‌گاه حوادث تروریستی نبوده است امروز حوادث متعددی را شاهد هستند.

علوی گفت: با یاری خدا و تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی امروز شاهد این هستیم که در کشور ما به جز در چهارشنبه سوری مردم ما هیچ‌گاه بوی باروت به مشامشان نخورده است.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه انعکاس اخبار حوادث هرچند پس از خنثی شدن موجب رعب و وحشت در بین مردم می‌شود بیان کرد: به همین دلیل به فعالیت‌های همکاران ما مجاهدت خاموش می‌گویند و همین که لبخند بر لبان مردم است و در آرامش زندگی می‌کنند بهترین پاداش برای ما است.

وزیر اطلاعات با عنوان اینکه مردم قدر این امنیت و تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی را می‌دانند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ با وزارت اطلاعات در نظر سنجی مردمی از نظر محبوبیت رتبه هفتم را کسب کرد و در مهرماه سال جاری به رتبه سوم ارتقاء پیدا کرد.

علوی در خصوص نقش مردم در ایجاد امنیت در کشور عنوان کرد: اکنون ما ۸۰ میلیون جامعه اطلاعاتی داریم که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی بسیاری از توطئه‌ها را آنها به ما اطلاع داده‌اند و نقش اطلاع‌رسانی خوبی در خنثی شدن خیلی از حوادث شده‌اند.

نظر شما