شناسهٔ خبر: 18185826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خبر اختصاصی فدراسیون تاج برای عادل فردوسی پور و برنامه افول کرده اش

هشت بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند

این خبراختصاصی در حالی در اختیار مجری برنامه نود قرار گرفت که طی چند روز اخیر رسانه های نوشتاری و آنلاین بسیاری به دنبال وضعیت پرسپولیسی ها در لیست آینده کی روش بودند.این حرف و حدیث ها وقتی شدت گرفت که در مراسم بهترین های فصل گذشته لیگ، جایزه عجیب و من درآوردی «میکروفن طلایی» از سوی فدراسیون تاج به فردوسی پور اهدا شد!

صاحب‌خبر -
مجری برنامه نود از دعوت 8 بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی خبر داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، فردوسی‌پور امشب در آغاز برنامه نود گفت با استعلامی که دقایقی پیش از شروع برنامه از فدراسیون فوتبال گرفتند کدورت‌ها بین تیم ملی و پرسپولیس کنار گذاشته شده است.
 
مجری برنامه نود اعلام کرد طبق آخرین اخبار رسمی‌ای که گرفتند هشت بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند و در اردوی پیش از بازی با قطر و چین حضور خواهند یافت. این خبراختصاصی در حالی در اختیار مجری برنامه نود قرار گرفت که طی چند روز اخیر رسانه های نوشتاری و آنلاین بسیاری به دنبال وضعیت پرسپولیسی ها در لیست آینده کی روش بودند.

طی ماه های اخیر صحبت های بسیاری درباره نحوه ارتباط برنامه نود و فدراسیون تاج و همچنین حمایت فردوسی پور از تاج و چشم پوشی این مجری جنجالی ازضعف های متعدد این مدیر اصفهانی فوتبال مطرح شده که همچنان بی پاسخ مانده است.

این حرف و حدیث ها وقتی شدت گرفت که در مراسم بهترین های فصل گذشته لیگ، جایزه عجیب و من درآوردی «میکروفن طلایی» از سوی فدراسیون تاج به فردوسی پور اهدا شد! جالب اینکه اثری از معرفی بهترین عکاس، خبرنگار ، نویسنده و یا حتی گوینده رادیو نبود و جوایزی مثل دوربین طلایی، قلم طلایی و ... دیده نشد.

هشت بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند

نظر شما