شناسهٔ خبر: 18185766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی سه نهاد برای جابجایی شهروندان

همزمان با سفر رئیس جمهوری به زاهدان و دیدار با شهروندان در میدان گاز، 180 دستگاه اتوبوس و ون برای جابه جایی شهروندان به این محل اعلام آمادگی کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، 100 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوس رانی فردا از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم سخنرانی رئیس جمهوری در میادین پرجمعیت شهر مانند شهرک کارگر، چهار راه نقلیه، خیابان های شهید فاضلی، جام جم، مهرشهر، زیباشهر، میدان مشاهیر، کارخانه نمک و مجدیه به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

همچنین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز تعدادی اتوبوس برای جابجایی شهروندان به کمیته امداد، مدارس و دانشگاه های پیام نور، علوم قرآنی و فرهنگیان تحویل داده است.

50 دستگاه ون سازمان تاکسیرانی زاهدان نیز در خیابان های امیرالمومنین(ع)، شریعتی، امام خمینی (ره)، مصطفی خمینی، خرمشهر، شهید مزاری، خیام، میدان امام علی (ع) و کوی قدس از ساعت هفت صبح آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان برای ملاقات با رئیس جمهوری هستند.

بر اساس این گزارش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از ساعت 9 صبح در میدان گاز (جنب ترمینال مسافربری) برنامه های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهوری فردا سه شنبه، ساعت 10 صبح در میدان گاز(انقلاب) بعد از افتتاح خط انتقال گاز شهری، با شهروندان دیدار خواهد داشت. 

دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی در سومین سفر استانی خود به همراه چند تن از وزرای دولت علاوه بر افتتاح طرح گازرسانی به زاهدان و روشن کردن مشعل گاز در میدان گاز این شهر، چندین طرح آماده شده دولت را به صورت متمرکز از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر این استان از محل فرودگاه زاهدان راه اندازی می کند و کلنگ چند طرح دیگر را نیز به زمین می زند.

انتهای پیام/ع


 


نظر شما